Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
adnil35 schreef:Ik ga (hopelijk) in Veghel meedoen met mijn dan 4-jarige Osmium x Ditmar. Heb in november de VSN gereden, straks in maart de Horsefood Talent en dan in juli PAVO; heb ik het hele rijtje gehad (H)!

Bettine schreef:Waar kan ik info vinden over horsefood talent??
germie schreef:Eerst de startkaartaanvraag eens rond zien te krijgen.
Het levensnummer van mijn paard past niet in de vakjes.
De aftekeningen kan ik er ook nooit in kwijt (veel te veel).
Maar als dit rond is, dan kan ik gaan dressuren met mijn superveelzijdige allrounder die springgefokt is (zou je in het nadeel zijn met een echte springafstamming die opgenomen is als sp?)
Meer mensen die met springpaarden de Pavocup willen rijden?
En het andere paard dat ik bij de 4jarigen zou rijden dit jaar is verkocht. Even afwachten dus.. eebaatje schreef:Bettine schreef:Waar kan ik info vinden over horsefood talent??
Op startlijsten staat het vraagprogramma..

)
Bettine schreef:Hmm jammer, zie dat de eigenaren van het paard in brabant moeten wonen
NF_Daphne schreef:heeft er iemand misschien meer informatie hierover? een site ofzo? (ik heb niet alle pagina's doorgelezen,dus als er al een site bij staat sorry)

Solvej schreef:germie schreef:Eerst de startkaartaanvraag eens rond zien te krijgen.
Het levensnummer van mijn paard past niet in de vakjes.
De aftekeningen kan ik er ook nooit in kwijt (veel te veel).
Maar als dit rond is, dan kan ik gaan dressuren met mijn superveelzijdige allrounder die springgefokt is (zou je in het nadeel zijn met een echte springafstamming die opgenomen is als sp?)
Meer mensen die met springpaarden de Pavocup willen rijden?
Versace is ook volledig springgefokt (Ircolando x Burggraaf) maar vorig jaar reden we toch de halve finale mee. Uiteindelijk gaat het om de kwaliteit van het paard (en toch ook de ruiter).
Dit jaar wilde ik meedoen bij de 5jarigen maar als zijn blessure (gebroken griffelbeen) nog lang duurt zie ik het somber inEn het andere paard dat ik bij de 4jarigen zou rijden dit jaar is verkocht. Even afwachten dus..
germie schreef:Volgens mij hoef je helemaal niet geklasseerd te zijn. Startkaart is enige verplichting, nooit een winstpunt gehaald maakt niet uit. Dit geldt in ieder geval voor ruinen en hengsten.
Hoe het met hengsten zit weet ik niet. Als ze de knhs regels volgen zul je toch echt L2+1 moeten zijn.
Quir schreef:NF_Daphne schreef:heeft er iemand misschien meer informatie hierover? een site ofzo? (ik heb niet alle pagina's doorgelezen,dus als er al een site bij staat sorry)
Over de Pavo-Cup?
http://www.kwpn.nl
-> Evenementen
-> KWPN Paardendagen
-> Pavo Cup
Staat van alles over de Pavo.