een goede instelling! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

een goede instelling! 

Musquito schreef:Ik, wij zijn apetrots op de snelle uitslagen, het nooit uitlopen van de wedstrijden en de gezelligheid in de kantine.![]()
Daarom organiseren we deze concoursen ook zo graag.
Er zijn nu al plannen om volgend jaar meer sposoren te zoeken en de competitie nog aantrekkelijker te maken.
Trouwens, ik las dat sjaantje 2 prijzen voor de Z1/Z2 eigenlijk te weinig vindt, dat vinden wij ook.
Dus sjaantje wordt ook sponsor van de Twentse Dressuurcompetitie zodat we meer prijzen uit te delen hebben. Trouwens dat geldt voor elke klasse en voor de klasse B helemaal want in die klasse deden veel meer deelnemers mee.
Waar ik echter wel van baal is dat er nog steeds ruiters zijn die zich niet afmelden maar gewoon niet op komen dagen, met name ruiters die niet uit onze Kring komen.
Dan zit je te wachten op combinaties die er niet zijn!

Lowara schreef:Hier ook weer terug van een leuke dag. de jury was nogal ehm.. streng qua punten, maar ach, ik heb genoeg lol gehad. vooral toen we weg wilden gaan omdat ik maar 179 punten had, en ik derde bleek te zijn![]()
Van het prijzengeld gaan we zo lekker met de familie wat eten bestellen!
Enne.. volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!
rowo schreef:Lowara schreef:Hier ook weer terug van een leuke dag. de jury was nogal ehm.. streng qua punten, maar ach, ik heb genoeg lol gehad. vooral toen we weg wilden gaan omdat ik maar 179 punten had, en ik derde bleek te zijn![]()
Van het prijzengeld gaan we zo lekker met de familie wat eten bestellen!
Enne.. volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!
Ik zat volgens mij naast jou toen de prijsuitreiking was. Naja naast jou, ik zat naast waar de mensen stonden die de prijs uitreikten. Ik hoorde jou zeggen: huh, wat een lage punten dan of niet? Sja das ton koenderink