Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Marijkeeee schreef:dat word allemaal lekker fietsen
XlucienneX schreef:ik ook ik ga ook fietsen

XlucienneX schreef:gaan we ook meeten?

XlucienneX schreef:@ paroucha liep je tegen iemand op in de gang? ik zag jou en nog wat meisjes vet lachen bij de draaideur

magic_lover schreef:Ik wil eigenlijk wel heen
komt special D ook ?
Maar even kijken of ik iemand kan regelen die mee wil
en verders veel springhengste en misschien hebben ze nog wel nieuwe dressuur hengsten erbij,
weet eigenlijk nog niet of ik mijn camera meeneem... wat ik me herinner is de bak wel redelijk licht...?!?!
En ik zou het heel leuk vinden als iemand daar foto's van zou willen maken.Piaffe schreef:Zijn er mensen die foto's voor mij willen maken? Ik heb namelijk een verzoeknummertje om foto's van te hebben. De merrie die ik rijd loopt namelijk ook mee met haar veulen en helaas kan ik er niet bij zijnEn ik zou het heel leuk vinden als iemand daar foto's van zou willen maken.
Het gaat om een hengstveulen en zijn moeder. Het veulen is Silverstone x keur v.Indoctro x ster preferent v Flemmingh
De merrie is donkerbruin en het veulen ook.
Maar goed ik ga waarschijnlijk wel. Ik moet nog wel wedstrijd rijden morgenvroeg maar ik moet om 11 uur en ik ben de laatste. Dsu dan prijzenuitreiking en dna weg!
Dus ook tot morgen!

oh haha ik niemand... ja XluciennaX wel...
heb een bril, zwarte jas, misschien een camera in me hand(olympus met lens) rode schoudertas... moet lukken toch

discovery