[WN] 16-04,06, Starnmeer, Easter Egg Show (Wran-D)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jos

Re: 16 april, Easter Egg Show, Manege Spijkerboor (Wran-D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:51

wij zijn ook weer thuis.
ik vond het helemaal leuk

prachtig gezicht al die kinderen van 8 t/m 12 jaar
maar liefst 12 bij de pleasure en 12 bij de horsemanship, en ik geloof iets van 8 bij de trail.
en ook allemaal netjes rijden

Heza_Yankee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:56

Ook wij hangen op de bank!! Helemaal op!! Maar zeer voldaan. Onze bus ligt nog vol met spullen, maar dat bewaren we voor morgen. We hebben er nu "de kracht er niet meer voor".

We hebben ons opperbest vermaakt en wat hebben we genoten van de jeugd. Het begon al met de walk en jog. In de line up ging er een meisje al helemaal vooraan staan "facing the judge", alleen stond de rest in een rij 10 meter achter haar Daarna vond in dezelfde line up een paardje (volgens mij dezelfde) het wel genoeg en ging erbij liggen. Het meisje dat erop zat dat bleef zo cool zitten, geweldig. De pony stond weer op en zij zat erop alsof er niets was gebeurd

Een meisje komt bij mijn stand en wil zo graag blauwe glitters kopen voor haar shetlandpony maar ze heeft nog maar 7 euro. Weet je........ik heb het voor 6 euro meegegeven. Mijn inkoopsprijs was nog hoger maar dat lieve koppie van dat meisje maakte me gewoon blij! Dat vond ik veel meer waard dan het geld.

Een ander meisje had een hoofdstel gewonnen maar dat was haar pony te groot. Ze wilde het graag ruilen. Of ze dan ook met dat geld van het hoofdstel en nog een bijbetaling een paar paarse beenbeschermers mocht kopen want ze wilde die graag aan Elly kado geven omdat ze haar paard mocht rijden. Dat vond ik ook geweldig

En zo waren er nog meer super dingen die we hebben meegemaakt. We vonden het een geweldige dag en willen nogmaals de organisatie bedanken. Mocht jullie ooit weer eens iets organiseren, dan meld ik me bij deze vast aan

O ja Mariska, is "hij/zij" er al?????????

Boldly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 21:01

Ik ben blij dat jullie het net als ik als een erg geslaagde dag hebben ervaren! Ik stond echt versteld van de grote opkomst. Je hebt het wel op papier gezien, maar als je het daadwerkelijk ook ziet, met zoveel paarden, dat is echt geweldig! Vooral de goedgevulde jeugdklassen!

Ik denk zeker dat dit voor herhaling vatbaar is!!

@Heza_Yankee, nee....... Het moet wel een héél mooi veulen worden !!

Evaliien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 21:03

Ik vond het ook een super gezellige dag en zeker voor herhaling vatbaar! (eigenlijk jammer dat het alweer afgelopen is)

flashyjac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 00:51

Ook ik vond het een ontzettend geslaagde dag. Alles was tot in de puntjes geregeld en de sfeer was geweldig. Er was enkel sprake van gezonde concurrentie en het aantal starts was geweldig te noemen voor een 'oefenwedstrijd'. Ongelofelijk om te zien hoeveel mensen op deze manier hun eerste paasdag door wilden brengen! Het doorzettingsvermogen onder de ruiter(tje)s was enorm, en ik denk dat iedereen veel heeft kunnen leren, mede dankzij de duidelijke uitleg van jury Alida v.d. Hoff.

Ik heb de foto's van de showmanship inmiddels online staan, de rest zal (hopelijk) snel volgen. De foto's zijn uiteraard te vinden op mijn website http://www.gerahoving.nl, via de voorpagina

flashyjac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 00:56

Afbeelding
Mariska (Boldly) met BH All Inclusive, oftewel Dave

Afbeelding
Tanja (caleity_jane) met Finn Breeze Bars, oftewel Jim

Afbeelding
Monique Kempel (als ik het goed heb) met de mooie Coosas Kid

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 05:34

Wat een super leuke verslagen!! Geweldig al die jeugd ruiters zeg! Iedereen gefeliciteerd met de geslaagde show en behaalde prijzen!!

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 07:58

Ik ben er ook weer begekomen van een leuke dag!!
Geweldig al die kids goed gedaan hoor!!

Ik ben zelf ook zeer tevreden
een eertse plaats in de am trail 3de plaats in de pleasure en een 3de plaats in de horsemanship.

Een klein onderlinge wedstrijd met vera maar toch mooi allround geworden met echt geweldige prijzen.

Een hele gave deken en een fotoshoot van gera

iedereen bedankt voor deze leuke dag

groetjes Tanja

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 08:14

Jeetje wat een leuke berichten allemaal! Klinkt echt als een superdag!
Tanja, Vera en andere 'kampioenen' gefeliciteerd met jullie prijzen!
Als het volgend jaar een vervolg heeft, hoop ik zeker van de partij te zijn!!

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 09:46

Ik ben super benieuwd naar pleasure. Nu even kijken naar showmanship!

Boldly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 11:28

Gave foto's weer Gera!!! Mooi gedaan zo op je site!

jica

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 12:19

onze jongens hebben gister ook een geweldige dag gehad op manege spijkerboor en zijn zielsgelukkig met hun prijzen!
organisatie hartelijk bedankt en de volgende keer zijn we er zeker weer bij!

Arianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 15:45

gera schreef:
Monique Kempel (als ik het goed heb) met de mooie Coosas Kid

Jaaa, daar staat de knapperd! Coosa is mijn vroegere paardje en wat is het dan ontzettend leuk om hem weer eens in vol ornaat te zien. En wat heeft 'ie het goed gedaan! Monique, ontzettend gefeliciteerd met je mooie prestaties! Geef die kanjer maar een dikke knuffel van me!

En Gera; super bedankt voor het doormailen van de foto's, incl. verslagje. Hartstikke leuk!

EllyStel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 18:04

JEEEEEETJE , wat een reakties zeg, ben zo blij dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad , daar doen we het voor toch???? Als je die toeten van die kinderen zag dan ging je hart wel open hoor, verschillende vroegen me steeds hoeveel punten heb ik al , misschien genoeg voor die deken??? En ik maar antwoorden , wel je best doen met de volgende onderdeel en misschien doet je paardje het zo goed dat je daar al blij mee ben. Smorgens om 8.30 was het een uitlaat service van paarden, het was een pracht om te zien, heleboel hadden stallen (21) en we hadden prachtig weer voor de rest buiten. Manege spijkerboor had hun ponies op stand gedaan om iedereen te voorzien van een stalletje , echt super van Bas en Mirjam (NOGMAALS BEDANKT). Hoop alleen dat we weer bij sponsers kunnen aankloppen, dat we weer iedereen blij kunnen maken, maar kinderen zijn heel vlug tevreden TOCH? Ik wil bij deze iedereen bedanken voor alle hulp. Tot de volgende keer Elly Stel

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:14

De foto's van de pleasure staan nu ook online. Hieronder een paar (paarden van) bokkers

Afbeelding
Romy Bierhuizen (dochertje van Bandit op bokt) op haar paasbest

Afbeelding
Dime (van 'Dime') gedroeg zich voorbeeldig onder dit kleine ruitertje

Afbeelding
Ilse ('Yorel') op Yorel

Afbeelding
Vera ('vera') met Digger

Afbeelding

Bandit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:19

Zoooo....ook wij zijn weer bijgekomen van deze fantastische dag!

Ik wil heel graag de organistatie heel erg bedanken voor deze super dag,want alles was tot in de puntjes helemaal toppie georganiseerd!!

Alles liep soepeltjes,en de aankleding van de bak,en voor de bak zag er allemaal zeer proffesioneel uit..!!

De prijzen waren ook niet mis..!!Voor ieder was er wel wat,en de sponser prijzen waren ook helemaal geweldig..!

Het leuke aan zo,n oefenwedstrijd is,en mischien praat ik voor meerdere mensen... Het is een goede leer voor een mischien daaropvolgend wedstrijdje,je kan je fouten verbeteren,en verder trainen naar een betere prestatie..!

Al met al,een ZEER geslaagde dag,en onze Romy en ook al onze mede ruiters van Manege lansbergen,komen zeker terug !!

Ps.Ook Gera willen we hartelijk danken voor haar gemaakte foto,s!Ook zij heeft stinkend haar best gedaan die dag..!

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 09:40

Joehoeoee ik sta ook op bokt (de laatste foto )

Mooie foto zeg Gera!! Dank! (mag ik hem btw in mijn profiel doen?)

By the way: Nienke op Indy

Bandit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 18:53

Is het mogelijk de volgende keer weer stratnummer 9 te krijgen..? Hihihi...

Vandaag ontdekte we,dat de startnummers nog in onze tas zaten....

Sorry..!!

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:11

zo te zien is het een hele gezellige dag geweest..........we hadden (helaas? ) andere verplichtingen anders hadden we zeker komen kijken.
volgend jaar gewoon weer organiseren, volgens mijn schoonmoeder is het dan pasen op 8 April ofzo en in 2007 ergens in het derde kwartaal van Maart!! kan je alvast erkenning aanvragen

katyka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 08:23

hoi
ik heb ook een super dag gehad,
vond het erg gezellig, allen wel erg lang.
Ben trouwens donker blond, maar ik kan op de
site van gera de foto's niet vinden. er staat alleen bij mij "binnenkort online" kan iemand mij hierin helpen?

katyka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 08:34

ik heb hem hoor!!! mooie foto's!!

flashyjac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 22:21

De foto's van de leadline heb ik vanavond online gezet, en ik hoop morgen de trail af te kunnen ronden. Morgen zal ook de bestelinformatie worden geplaatst waar mij al meerdere malen om is gevraagd

vrolijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 06:38

gera schreef:
De foto's van de leadline heb ik vanavond online gezet, en ik hoop morgen de trail af te kunnen ronden. Morgen zal ook de bestelinformatie worden geplaatst waar mij al meerdere malen om is gevraagd

je hebt het er maar druk mee