Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

tummielover schreef:heej heej,
jha ik ga dit jaar ook mee d0en,, 1 gewone proef en 1tje voor de imperial riding cup,
vorig jaar ben ik met een vriendin mee geweest, die moest toen rabo trophy rijden, dit jaar is toch alleen imperial toch??
nja ik ben er dan zondags met de imperial en 1 normale proef,,
wie gaan nog meer met de imperial starten??
gr tummielover

tummielover schreef:oh haha ik heb hem eindelijk gevonden dus zou even reageren,, oeps sorry,, uuhm Jha en Nee,, met die valk(van dat HAW toppic) is het wel de eerste keer maar ik heb al een keer mee gedaan in weert, maar dan met el gidion, en dat ging opzich wel goed.
het is heel erg gezellig, ben nl al vaker mee geweest naar : eindhoven, ook al een keer zelhem, en weert en ik vond het altijd wel gezellig en vooral heel mooi om te rijden.
Easterlover schreef:tummielover schreef:oh haha ik heb hem eindelijk gevonden dus zou even reageren,, oeps sorry,, uuhm Jha en Nee,, met die valk(van dat HAW toppic) is het wel de eerste keer maar ik heb al een keer mee gedaan in weert, maar dan met el gidion, en dat ging opzich wel goed.
het is heel erg gezellig, ben nl al vaker mee geweest naar : eindhoven, ook al een keer zelhem, en weert en ik vond het altijd wel gezellig en vooral heel mooi om te rijden.
Oké, dus dan doen we allebei voor de eerste keer..
wel leuk, ik zie je vast nog wel!

.. Met jullie komt 't ook zeker goed, jou kennende!
. 

Easterlover schreef:Zo, michelle77...dat heb je dan even goed geregeld!
Ik heb er ook heel veel zin in!
hmm nog even een maandje wachten![]()

)

Michelle77 schreef:jij ook succes! het is voor mij de eerste keer Z1 en Ol is een lekkere tank, dus wordt spannend!

nicole0180 schreef:k doe mee in de Z² heb er al zin in