Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik spring en dressuur dit jaar ook weer mee!
Barbara_m schreef:Gezellie... Big-Bokt-Bijeenkomst
anydale schreef:Op petjes
Z'n broertje gaat dan de M1 in bij Almelo anydale schreef:Ja de 'planning' is M2, ga eerst weer tot de 20 punten rijden en wat sringwedstrijden rijden en hij gaat ook nog SGW's lopenZ'n broertje gaat dan de M1 in bij Almelo
, heb ook nog een paard in het M1 anydale schreef:Op petjes
AnoukShel schreef:Wie weet hier, waar je heen moet bellen voor het stallen van je paard daar????
Is dat gewoon naar het Secretariaat?
michele schreef:anydale schreef:Ja de 'planning' is M2, ga eerst weer tot de 20 punten rijden en wat sringwedstrijden rijden en hij gaat ook nog SGW's lopenZ'n broertje gaat dan de M1 in bij Almelo
Oke gezellig, mogen we waarschijnlijk twee keer tegen elkaar, heb ook nog een paard in het M1
anydale schreef:michele schreef:
Oke gezellig, mogen we waarschijnlijk twee keer tegen elkaar, heb ook nog een paard in het M1
Nee ik rijd nie op Ot z'n broertje, dat doet mn vriendin. Otto is ook van haar, maar daar kan ze niet mee omgaan. Maar iig komen we elkaar tegen! Ga je op de camping overnachten of in t hotel?
AnoukShel schreef:Oke haha ja ik ben nog nooit geweest, en wij willen graag in een huisje daar..
Weet iemand of overheemparken dichtbij het wedstrijd terrein zit?
Michelle85 schreef:In hoge Hexel en in Zuna zijn Overheemparken. Hoge Hexel is ongeveer een kwartier rijden en Zuna 25 minuten ofzo. Wij slapen in Zuna omdat de paarden daar vlakbij staan. Meer info staat op www.overheemparken.nl