Heel veel sterkte he meis...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ArieLover schreef:Ik wou even wat zeggen;
Wat ben jij sterk zeg! Ik heb in Juni mijn verzorgpaard los moeten laten, die werd ook verkocht.
Ik heb me echt niet zo sterk kunnen houden als jouw.
Mijn complimenten, vind het echt goed van je!
Kreeg helemaal tranen in mijn ogen bij dat filmpje, zo herkenbaar.
Ik wens je heel veel sterkte toe en ik hoop dat je er snel over heen komt.
Ik denk dat het wel goed komt met Romeo, ziet er mooi uit; die stallen enzo.
En je mag mij PB'en.
veraA schreef:Ik blijf de filmpjes maar kijken, zo ontroerend maar tegelijk zo mooi. 'T straalt gewoon van de filmpjes af dat jullie een band hebben.
Echt waar, jullie waren de beste combinatie van heel bokt
Jolliegirl schreef:*Zit met tranen in d'r ogen*
jeetje jij houd je echt sterk! jammer dat je hem hebt moeten laten gaan, maar 1 ding weet je, dat ie het goed heeft!
M'n PM staat altijd open voor je (van meerdere bokkers denk ik zo)
heel veel sterkte met dit verlies!
_Romana_ schreef:ooh jeetje, zit ook met tranen in mijn ogen, ook zo ver weg denemarken. maar ziet er daar allemaal heel mooi uit!
Pff mijn pony gaat als t goed is ook zaterdag al weg, is iets van 2 uur rijden, dat vind ik al ver en erg, dat derde filmpje dat is zo erg, ik weet ook zelf echt niet hoe ik zal reageren zaterdag
maaitjuh schreef:Pfff.. heb dat derde filmpje nu al een paar keer gekeken en elke keer moet ik weer huilen.
Jullie waren zeker weten de beste combi van bokt..
Mn PB box staat ook open hoor..
silverxxhein schreef:meis echt heel veel sterkte![]()
Jullie hadden samen lef, nu hebben jullie lef om elkaar vaarwel te zeggen, maar wel weer doorgaan met leven, dát is pas liefde
silverxxhein schreef:meis echt heel veel sterkte![]()
Jullie hadden samen lef, nu hebben jullie lef om elkaar vaarwel te zeggen, maar wel weer doorgaan met leven, dát is pas liefde
Bonita14 schreef:aah meiss![]()
Ik zit hier met tranen in de ogen echt waar
Waneer komt het topic met alle foto's enz ?
Bonita14 schreef:OkeWaar komen ze te staan? Bij VvdD of ITP
Mientjeuh schreef:Bah Maartje, ik moet echt huilen bij die 3de ... kan me helemaal inbeelden wat je voelt, ik zag net dat Quiny ook weer te koop stond ...
Sterkte he, ik spreek je wel op msn![]()