Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie15 schreef:Wij gaan wss zaterdag, er is n hengst van de vorige eigenaar van mn paard voor de select sale

elmiran schreef:Wij gaan er donderdag heen met school. Dan moeten we wat opdrachten maken en daarna mogen we zelf weten hoe lang we blijven en wat we doen.
Heb alleen een probleem. Weet niet hoe ik er kom. M'n vader kan me helaas niet brengen, ben nog nooit met de trein geweest dus moet nog van alles uit gaan zoeken.
ook leuk wie is jullie favoriet bij de select sale? Ik vind Son de Niro x Rohdiamant erg leuk hier foto van hem 
Onze staleigenaar loopt daar met een aantal hengsten, moeten ze natuurlijk goed bekijken dan
Koekiesgek schreef:Lenn, kan je niet iemand van bokt die de kaarten voor je haalt?
Iemand die op de eerste dag al gaat? Dan kan jij het geld naar die persoon storten.
Ik ga vrijdagmorgen (en wil er al echt vroeg zijn).
Kan eventueel de kaarten dan wel voor je halen, maar moet wel zeker weten dat je ze dan bij me komt halen op een afgesproken plek en ze ook betaalt.
vossie schreef:He toledo, ik heb nog een kaartje over voor de vrijdagavond.... ilona zou met ons mee gaan maar die gaat nu met iemand anders, die persoon moet een hengst rijden en ze gaat mee om te helpen/groomen..... misschien weet je wel wie ik bedoel....
maar goed wil je dat ene kaartje dan hoor ik het wel!!
grt m
Toledo schreef:vossie schreef:He toledo, ik heb nog een kaartje over voor de vrijdagavond.... ilona zou met ons mee gaan maar die gaat nu met iemand anders, die persoon moet een hengst rijden en ze gaat mee om te helpen/groomen..... misschien weet je wel wie ik bedoel....
maar goed wil je dat ene kaartje dan hoor ik het wel!!
grt m
He vossie, heb net gebeld met het KWPN, kaartjes kunnen gewoon aan de kassa gekocht worden, dus dat doen we! Maar iig bedankt1

Koekiesgek schreef:Heeft iemnd hier toevallig een catalogus???
Ik ben benieuwd naar de afstammingen van de nummer 23, 105, 150, 236, 258 - 310 - 478 - 482 - 500 - 537 - 612 - 614 - 624 - 659 - 669 - 677
vader is riverman moeder igolette (mijn (bijrijd)paardje
) 

Liesjuh schreef:Vrijdagaaf gaan wij ook!
Ben nog nooit naar zoiets geweest, dus ben wel benieuwd..
Heb het hele programma is bekeken en volgens mij word het wel leuk..![]()
Edit: Maar je kan gewoon kaartjes bij de kassa kopen?? Wij hebben al kaartjes besteld.. Dan heb je toch al vaste plekken, dus een los kaartje extra dan zit je neem ik aan toch ergens anders??