Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! Ik ga elke dag mooie vlechtjes maken en dan rose elastiekjes er in doen, vind ik zó mooi.veraA schreef:Heel bokt tegen mij
@ Mistral94, ik denk dat dat komt omdat die Jury's ook niet helemaal goed kijken. Ik weet dat het betweterig klinkt, maar als 1 of andere ruiter in het L zo rijd en er foto's van plaatst, is heel bokt het opeens wél met mij eens..
en Nathalie1976, ja ik houd het lekker bij m'n penny's! Ik ga elke dag mooie vlechtjes maken en dan rose elastiekjes er in doen, vind ik zó mooi.
Als jullie willen weten wat voor paarden ik rijd moet je even in mijn profiel kijken.
En nogmaals, reacties als ; waarom rijd jij zelf dan geen GP, slaan nergens op. Somige instructrises kunnen alles heel goed zien en heel goed lesgeven, maar kunnen zelf niet zo goed rijden. Ik ben ook nog niet heel ver, maar ik heb al wel geleerd bepaalde dingen te kunnen zien, en dat vertel ik hier. En ja, ik weet dat jullie me dom vinden omdat ik bepaalde dingen zeg. Maar is een kleine groep in Nederland die het met mij eens is, en die zijn mond eens open trekt tegen de rest van Nederland !

amondi schreef:veraA schreef:
Geloof me, met dit soort commentaar op de nederlandse en wereldtop, wil jij echt niet dat Bokt in jouw profiel neust.
Maar succes met je glanzende carriërre, mail me even zodra je door de basissport( je rijdt toch B?) heen bent en je Gribaldi eraf rijdt met je pony. Tenslotte mag je tegenwoordig ZZGP starten met paarden van 1.48m. Dus grijp je kans!

Het levende bewijs in dit topic
Je zal een doodgoeie meid zijn maar je komt erg betweterig over

MISTRAL94 schreef:Inmiddels is het wel een flinke discussie geworden.
Angela wie had gedacht dat je topic al zoveel pagina's zou hebben