Chanel > 3 jarige arabier ruin

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rietjeh

Re: Chanel > 3 jarige arabier ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 15:07

nou en als het nodig is gebruik je um ok maar,, ze zeggen niet voor nix allemaal dat ik met irma ook beter met een martingaal kan rijden.. en irma had/heeft het zelfde probleem als chanel.. mjah chanel is ook nog maar 2 weken onder het zadel dus misschien gaat dat er nog wle af ...
maar als ju um nodig bent dan laat het maar h0ren ho0r

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 17:09

Minou, mijn reactie had absoluut niets met jouw te maken. Misschien dat dat zo overkwam, maar hij sloeg op de andere reacties die er staan zoals: Ik heb ook een arabiertje, een NRPSER... enz. Van jouw was wel duidelijk dat je wél echte volbloeds hebt. En waarom vind je mijn opmerking "opgedirkt" beledigend? Zijn het niet de arabieren die er regelmatig nogal barbieachtig bij lopen op shows? Ik ben ook niet beledigd als mensen me dressuurprikker ofzo noemen hoor, t ligt er maar net aan hoe je het opvat.

Gurly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 17:13

Sorry hoor, maar ik vond het wel iets beledigend hoor...
Maar ik ga er verder ook niet op in;)

niekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 18:10

wat een leuke
lekker ondeugend koppie ook

Gurly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 18:18

ja, dat heeftie zeker, ze is heel lief, maar ook lekker ondeugend ja haha

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 18:29

Wat een mooierd zeg.
Vind hem zelf ook niet echt op een Arabier lijken. (vat het niet verkeerd op) maar als het echt een Arabier is zal het wel.
Mooi paardje, ben benieuwd naar de rijfoto's zal HAW in de gaten houden.

Gurly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 18:42

Het is toch echt een arabier.. maar ik denk geen volbloed hoor;)
Ja, ik heb al wat rijfoto's maar die zijn zo schamend dat ik ze er niet op zet; binnekort ga ik wel nieuwe rijfoto's maken en dan zet ik ze er wel op

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 20:32

*zucht* een arabier IS een volbloed! Het is dus een NRPS of een KWPN of een Welsh of what ever . Waarom dan toch stug een arabier blijven noemen. Om DIE reden lijkt het mij een modeverschijnsel... Ik noem mijn KWPNer toch ook geen volbloed (zit ook volbloed in, in de 4e generatie )

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 20:34

Ik ga mijn tinker volbloed noemen

Nee maar niet alle arabieren vallen uit als arabier.. misschien is het wel een echte volbloed.. haha

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 20:35

haha ja de destinietje dat ben ik met je eens je leest dat heel veel op bokt dat mensen zeggen dat ze een arabier hebben ook al is het niet zo. ik snap dat eigenlijk niet. lijkt net of alleen arabier een cool ras is.

@ gurly dit is geen aanval op jou

Gurly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 20:37

Ik vind arabieren nog nie eens zo heel mooi;
De eigenaar heeft gezegt dat het een arabier is dus;
Alleen later twijfelde ik zelf er aan, omdat ze er niet zo echt uitziet!
Maar waarschijnlijk is het wel een AV, ik weet het niet!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 20:44

wat maakt het eigenlijk uit wat voor een ras het is?

hahahah

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 20:44

ja je weet het nooit cker. zou je een bloedtest moeten doen ach. ik vind arabieren eigenlijk ook helemaal niet echt mooie paardjes. vind wel dat er leuke kruisingen van komen. zoals wout

Minou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 08:50

Destinietje schreef:
*zucht* een arabier IS een volbloed! Het is dus een NRPS of een KWPN of een Welsh of what ever . Waarom dan toch stug een arabier blijven noemen. Om DIE reden lijkt het mij een modeverschijnsel... Ik noem mijn KWPNer toch ook geen volbloed (zit ook volbloed in, in de 4e generatie )

Hier kan ik absoluut in meegaan, ( niet verkeerd bedoeld Gurly)
Maar uhm Destinietje, ik vind arabs in de show vaak wel mooi, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Je hebt mooie en niet mooie opgemaakte arabieren.

Minou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 08:53

skippy schreef:
ja je weet het nooit cker. zou je een bloedtest moeten doen ach. ik vind arabieren eigenlijk ook helemaal niet echt mooie paardjes. vind wel dat er leuke kruisingen van komen. zoals wout

DIe van mij hebben allemaal een bloedtest gedaan en ze zijn 100%. En hoezo zijn arabieren geen mooie paardjes? Je vertelt wel dat je Chanel mooi vind en nu opeens zijn arabieren niet mooi?! En bij kruisingen zie je het arabier er vaak in. Daarbij komt dat je 2 soorten arabieren hebt egyptische en russische types. De een is wat slanker dan de ander. Maar voor de rest zijn het de eerlijkste en betrouwbaarste paarden die erzijn.
Wist je trouwens dat in 75 % van de paarden rassen, heel vroeger met arabieren gekruist zijn. En daarbij komt dat het arabisch ras het oudste en zuiverste ras is.

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 10:02

kun jij niet lezen minou? daar lijkt het hier namelijk op. ik zeg namelijk dat ik geen fan ben van arabieren en dan kan het me eigenlijk niet schelen of het het oudste ras ter wereld is of dat ze betrouwbaar zijn. verder zeg ik dat ik wel gek ben van kruisingen met arabieren zoals een aantal van de paarden zie ik zelf rijd. enne ik had al aangeven dat ik dacht dat chanel geen zuivere arabier was en ik vind hem wel mooi.

Minou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 10:09

Ik zou nog agressiever reageren, heb je alleen jezelf mee. Ik vind het een beetje dom hoe je reageert op mijn post. En uhm het kan je niet schelen dat het oudste ras ter wereld is? Waarschijnlijk in zit in die geldersche boerenknol ( vind ik wel een leuk beestje!! heb namelijk niet zo snel een mening klaar over andere rassen. Elk paar d is namelijk uniek welk ras dan ook!!)van jou arabier in duss uhm ik zou niet zo snel op de kast springen als ik jou was.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 10:13

nutteloos topic op deze manier, om toch weer even ontopic te kruipen: wat een leuk paardje! lekker koppie.

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 10:14

ik maak toch net duidelijk dat mijn paardje een kruising gelders met arabier is. daarom zet ik er toch neer dat ik kruisngen met arabier wel leuk vind.

en dan nog ik snap eigenlijk niet waarom het jou kan schelen of ik arabieren mooie paarden vind of niet. idereen heeft zn eigen mening en jij hoeft dus niet tegen mij te beginnen dat ik mn mening moet veranderen.

en je hoeft ook geen uitleg te geven over de geschiedenis van het paard want die ken ik zelf ook wel

enne raar dat je niet kunt zien dat het geen boerenknol is jij met je verstand van arabieren moet dat toch meteen gezien hebben?

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 10:15

sorry melanie dat ik dit in jou topic doe

@ minou voor antwoord pm je maar

Gurly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 13:38

He Minou,
Ik vind arabieren wel mooi, maar niet mijn lievelingsras.. maar ik vind kruisingen ook veel mooier, zoals jij al zei, zie je dan een arabier er goed in, dat vind ik ook heel mooi.. Ik zeg niet dat ik ze niet mooi vind Misschien zei ik het wel op zo'n manier maar dat bedoel ik niet Maar jij weet wel veel van arabieren zeg .. Ben jij wel zo'n arabieren gek dan ? Ik vind Chanel gewoon heel mooi, niet alleen zijn uiterlijk maar ook zijn karakter is gewoon mooi

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 15:53

Aangezien het niveau hier gedaald is tot -10 en de reacties al lang niet meer over de foto's gaan, zal ik hier een slotje op zetten.
De eerstvolgende keer dat de partijen die in dit topic betrokken zijn er weer een slowchat van maken, mogen ze een OW tegemoet zien.
Een gewaarschuwd mens.....