owww wat erg dat t juist met zo'n mooi, leuk, vrolijk en vast heel lief paardje zo moet aflopen.... en dat julius het logo is vind ik hardstikke goed.... zo wordt iedereen er elke dag aan herinnerd... wat voor geweldig lieve pony t was... maaar dit was toch veelste jong.... k vin t super erg voor je hoor... heel veel sterkte er verder nog mee...
Heb toen ooit iets gelezen over Julius op het oude forum en ben toen via de zoekfunctie wat gaan zoeken over Julius en kwam zo ook terecht in zijn dagboek. Heb zitten huilen bij de laatste stukjes. Prachtig paardje was Julius, echt een schoonheid. Moet prachtig zijn, zo'n mooi paardje te hebben gehad. En met bokt zal Julius altijd blijven voortbestaan,hoe lang het ook geleden is.
Wat erg voor je zeg! Ik moest gewoon gaan huilen toen ik dit verhaal las. Mijn vorige paardje moesten we ook in laten slapen en dat is echt geen pretje.
Ik kwam je site 2 jaar gelede al tegen en las het verhaal toen ook.. Met tranen in me ogen! Echt heel erg dat het zo heeft moeten gaan! Veel succes nog verder...
jeetje dit zet je wel aan het denken, heb dan wel geen eigen paard maar dit kan zo met mijn lieveling gebeuren, weet niet of ik er makkelijk overheen zou komen, maar aan de andere kant je hebt altijd nog een aandenken, want Julius is HET boktpaardje, hij is dus wel een beetje beroemd toch??? Hij was echt een kwijl kwijl paardje
Wat een verhaal! Ik ging er gewoon van huilen, ik moet er niet aan denken dat dit met Safira gebeurd. Je hebt het echt heel erg mooi opgeschreven, en ik wens je nu nog, na die tijd, heel veel sterkte!
Ik wordt r echt stil van... zonde dat het leven van zo'n paard zo vroeg moet eindigen, maar belangrijk is dat hij een goed leven heeft gehad !!! Sterkte!!!!
aaahh ik vind het echt heeeeeell zielig dat hij is ingeslapen!! heel veel sterkte ermee! en nu heel veel mensen het weten die op bokt zitten en dat jou paardje zien denken ze aan hem en ook aan jou en wat er allemaal met hem is gebeurd!
misschien is het een beetje een rare vraag maar wat heb je met hem gereden?!
Schitterend beestje, en mooi verhaal alleen ook. Tenminste; mooi klinkt wat wrang omdat het zo'n trieste afloop heeft. Maar je hebt het mooi geschreven
Wat een enorme pech dat het juist hem moest gebeuren, triest hoor, maar o zo moedig dat je hebt kunnen besluiten hem een verder lijden te besparen en paardengevoel boven je eigen gevoel hebt laten gaan.
Jeetje, ik zit hier gewoon te janken nu ik je verhaal heb gelezen. Wat moet het verschrikkelijk voor je geweest zijn. En natuurlijk voor Julius! Nog heel veel sterkte met het verlies van dit prachtige paardje
heY... Jaa.. Dit is gt het ergste wat iemand die veel met zijn/haar paard doet kan overkomen.. ik zit hier met kippenvel en tranen in mijn ogen... Heel mooi omschreven ook!!! Ook al ishet lang geleden... Hééél vééél sterkte!!!! xXx Hannekee!
*stil.. Weet niet goed wat ik moet zeggen , maar heel veel sterkte.. Maar je hebt denkt ik het best voor Julius gekozen..Maar je hebt gelukkig hele goede herrineringen aan hem.. Wist niet dat jou paardje van het boktlogo was..
*snik snik* Toen ik dit verhaal las moest ik gewoon huilen. Echt ik leef met je mee. Het was zo'n mooi paard en hij kon maar heel kort van z'n leven genieten. Ik vind het echt zoo erg voor je. Ik had wel iets gehoord hier over. Maar dat het zo is gegaan Heel heeel heeeeeel veel sterkte.. Groetjes lisa