Nieuw paard wezen kijken!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Climax

Re: Nieuw paard wezen kijken!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:26

Zullen we nou dan maar ophouden met dat gezever over die haflingers en terug gaan naar het daadwerkelijke onderwerp?

Als het wel doorgaat, dan zullen we zien hoe ze onder het zadel is, maar ik vind het een leuk paard en ik denk dat het wel wat wordt Haha!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 20:41

Het paard lijkt groter dan ze werkelijk is, ze is wel leuk hoor... Ik hoop alleen dat je huidige pony eindelijk een vaste ruiter gaat vinden, het is namelijk zo'n lief dier, en al dat verhuis kan nooit goed zijn voor zo'n jong paard Knipoog ... Veel succes!

panic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:22

[quote="scooby"]Wat schieten koudbloed fans altijd verschrikkelijk in de verdediging zeg!![quote]

Als je goed leest, werd er alleen maar een mening gegeven(eerste pagina). Dus wie schiet er nou gelijk in de verdediging.
En als het ras van mijn paard naar beneden gehaald zou worden zou je van mij ook een reactie terug krijgen. Ik vind het ook een beetje triest dat er zo minderwaardig over Haflingers gedaan werd. Dus ik geef de haflingerlovers groot gelijk.

Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten!!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 10:14

kijk gaan we weer offtopic, ik heb mijn reactie geschreven, ik had hem al op de 2e pagina willen zetten, maar des chool computer zat te kloten vandaar, wat wou ikl zeggen ow ja ik zat al een paar daagjes er niet lekker mee ik wou ook mijn reactie geven vandaar.

maar laten we nu weer gezellig ontopic gaan. want ik brand van nieuwschierigheid of je het paardje nu ook hebt gekocht Haha!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 10:16

hihi, als je een lelijk woord gebruikt zetten ze er een ander woord voor neer, gra[ppic zorry, maar dan is het stinkmodderen hea Knipoog

Meikevdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 10:22

en dit begon dus allemaal door een reactie van beloved ...* zucht *

ik vind het btw wel een mooie paardje !

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 14:02

Vind t een leuk paardje, maar die discussie.... haleluja! En dan wordt r gezegd dat "koudbloedfans" in de verdediging schieten. Terwijl de TS t gewoon niet kan uitstaan dat iemand r paard niet leuk vind. Lekker boeiend. Als jij m maar leuk vindt. Je koopt m toch voor jezelf? En niet voor anderen. Ik heb ook nix met haflingers, maar Renee (komt al eerder voor in deze discussie) is een vriendin van me, en wat zij met r haffie doet vind ik knap! Ik denk dat t ras niet uitmaakt. Je ziet ook weet ik hoeveel Friezen in t Z. Zijn officieel ook geen sportpaarden (zoals jij ze bedoeld dan).
Vind trouwens dat t paardje een onwijze nek heeft! (hou ik zelf wel van) Ben benieuwd of de ruil doorgaat!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 17:47

Die KWPN'ers zijn altijd van die standaard beestjes die de bak rondlopen.. Ik moet zeggen dat het toch een stuk leuker is om zo'n blondje prachtig door de bak te zien gaan.. Verder zal ik me smoel wel houdenn..

Ik vind het paardje niet echt geweldig.. ik zou jouw paard niet ruilen voor deze.. Arabjes vind ik ook niet geweldig maar dit paardje vind ik toch een beetje lomp zegmaar.. Misschien als je met duidelijkere foto's komt kan mijn meningen veranderen Knipoog

x Manon

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 18:27

ik vind alles leuk ik rijd op haflingers en fjorden en me verzorgpaard ik ook een kwpn volgens mij
dus en die kwpner rijd iets makelijker maar vind alles even leuk
en trouwens dat paard heel leuk paardtje ziet er nu nog heel jong uit
maar da verandert nog wel veel plezier met haar als het door gaat

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 18:44

huh, wat is dit nou weer. wat een vage berichten!
boeiend dat iemand een haflinger mooier vind en waarom dan wel. Ieder z'n smaak!
Ik vind hem er leuk uitzien maar nog wel errug jong.
Veel succes ermee (als je m koopt)
Het is echt een leukie!

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 18:51

Hert0g schreef:
Die KWPN'ers zijn altijd van die standaard beestjes die de bak rondlopen..

Lips are sealed

Waarom worden alle rassen altijd weer helemaal naar beneden gehaald in zo'n ''discussie-topic''?
Elk paard is uniek, je ze niet allemaal over een kam scheren. Het ene paard is het andere niet, ook al zijn ze van hetzelfde ras. Pling
Bah, wat een vooroordelen weer!

On-topic: Leuk beestje! Ik wil hem over een jaartje of twee nog wel eens zien, als er lekker wat bespiering op zit en als 'ie er lekker doorgereden is. Veel succes met de ver/aan- koop Knipoog

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 21:31

Hier dan ook eindelijk een reactie van mij Haha!

Ik hoop ook dat het door gaat aangezien ik het ook een super leuk paard vind en ik denk dat het een goeie gaat worden. Het is idd een laatbloeier maar dat gaat allemaal wel goed komen.

Youkou ik heb deze arabier alweer een bijna een jaar en als 1 pony stress vrij is dan is het deze wel, het is een eerste klas droogk**t Knipoog
Maar bij de handelaar gaat ze lekker de wei op, die mand rijd niet of iets en daarna zullen we zien waar ze terecht komt Lachen

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 21:33

Ellende schreef:
Het gaat hier óntzettend off topic. Als jullie op een _normale toon_ een discussie willen openen of haflingers ja of te nee allround sportpaarden zijn: ga je gang. Als er hier verder off topic gekibbeld wordt, en het toch niet meer over het nieuwe paard van de topicstarter gaat, sluit ik dit topic.

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 21:41

Faniek schreef:
Ellende schreef:
Het gaat hier óntzettend off topic. Als jullie op een _normale toon_ een discussie willen openen of haflingers ja of te nee allround sportpaarden zijn: ga je gang. Als er hier verder off topic gekibbeld wordt, en het toch niet meer over het nieuwe paard van de topicstarter gaat, sluit ik dit topic.

Is dit niet op een normale toon dan? Knipoog

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 21:46

Tinkelbel schreef:

Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het in dit topic heel ergens anders over gaat!
De discussie mag wel gevoerd worden (op een normale manier) maar dan in een ander topic, dat wordt er bedoeld.

Hier hoort het over het paardje op de foto's te gaan Haha!

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 22:00

Tinkelbel schreef:
On-topic: Leuk beestje! Ik wil hem over een jaartje of twee nog wel eens zien, als er lekker wat bespiering op zit en als 'ie er lekker doorgereden is. Veel succes met de ver/aan- koop Knipoog

Knipoog

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 22:23

heeeeerlijk!! dit krijgen alleen bokkers voor elkaar.
er staat 1 bericht van een koudbloed fan versus sportpaard fan, en gelijk heb je 6 pagina's vol gezwam waar tot nu toe niets op is uitgekomen!
eens denken...
141 berichten, gemiddeld toch
1 minuut per bericht om te typen, en
3 minuten om als bokker de pagina een beetje door te scannen.
dus 4 minuten per bericht.
dus 4X 141 minuten
= 564 minuten.
meer dan 8 uur hebben wij bokkers aan ons leven verspild aan zo'n dom onderwerp!
( en ja.. ik verveel mij en heb niets beters te doen)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 22:50

lowara schreef:
141 berichten, gemiddeld toch
1 minuut per bericht om te typen, en
3 minuten om als bokker de pagina een beetje door te scannen.
dus 4 minuten per bericht.
dus 4X 141 minuten
= 564 minuten.
meer dan 8 uur hebben wij bokkers aan ons leven verspild aan zo'n dom onderwerp!

Als je 3 minuten nodig hebt voor een hele pagina ipv een reactie, dan klopt je berekening niet }>

_Amanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 18:07

ik vind het een mooi paadje zo op de foto te zien volgens mij kan deze wel goed lopen Pling echt een plaatje

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 21:35

Mariek87 schreef:
Tinkelbel schreef:

Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het in dit topic heel ergens anders over gaat!
De discussie mag wel gevoerd worden (op een normale manier) maar dan in een ander topic, dat wordt er bedoeld.

Hier hoort het over het paardje op de foto's te gaan Haha!

Mijn eerste opmerking ging ook over het paard, maar als het niet positief is word dat niet geaccepteerd. Haha! Maar goed. Ik hoop iig voor jou little nog wat dat het paard aan je verwachtingen voldoet.

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 21:39

l0veevi schreef:
en dit begon dus allemaal door een reactie van beloved ...* zucht *

ik vind het btw wel een mooie paardje !

Haha! penny..