Als het wel doorgaat, dan zullen we zien hoe ze onder het zadel is, maar ik vind het een leuk paard en ik denk dat het wel wat wordt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

... Veel succes!

Hert0g schreef:Die KWPN'ers zijn altijd van die standaard beestjes die de bak rondlopen..

Ellende schreef:Het gaat hier óntzettend off topic. Als jullie op een _normale toon_ een discussie willen openen of haflingers ja of te nee allround sportpaarden zijn: ga je gang. Als er hier verder off topic gekibbeld wordt, en het toch niet meer over het nieuwe paard van de topicstarter gaat, sluit ik dit topic.
Faniek schreef:Ellende schreef:Het gaat hier óntzettend off topic. Als jullie op een _normale toon_ een discussie willen openen of haflingers ja of te nee allround sportpaarden zijn: ga je gang. Als er hier verder off topic gekibbeld wordt, en het toch niet meer over het nieuwe paard van de topicstarter gaat, sluit ik dit topic.
Tinkelbel schreef:Is dit niet op een normale toon dan?
Tinkelbel schreef:On-topic: Leuk beestje! Ik wil hem over een jaartje of twee nog wel eens zien, als er lekker wat bespiering op zit en als 'ie er lekker doorgereden is. Veel succes met de ver/aan- koop

lowara schreef:141 berichten, gemiddeld toch
1 minuut per bericht om te typen, en
3 minuten om als bokker de pagina een beetje door te scannen.
dus 4 minuten per bericht.
dus 4X 141 minuten
= 564 minuten.
meer dan 8 uur hebben wij bokkers aan ons leven verspild aan zo'n dom onderwerp!
echt een plaatje Mariek87 schreef:Tinkelbel schreef:Is dit niet op een normale toon dan?
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat het in dit topic heel ergens anders over gaat!
De discussie mag wel gevoerd worden (op een normale manier) maar dan in een ander topic, dat wordt er bedoeld.
Hier hoort het over het paardje op de foto's te gaan
Maar goed. Ik hoop iig voor jou little nog wat dat het paard aan je verwachtingen voldoet. l0veevi schreef:en dit begon dus allemaal door een reactie van beloved ...* zucht *
ik vind het btw wel een mooie paardje !
penny..