Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snowdon"]
Waarom maar altijd, altijd, altijd alles voorkomen? Waarom mag niemand eens een keertje een risico nemen?
Alsof iedereen altijd bij alles zo heilig is? Rijdt iedereen bijvoorbeeld de aangegeven snelheden met de auto? Rijdt iedereen met de fiets keurig waar ie hoort? Steekt iedereen altijd netjes bij het zebrapad over als die 10 meter verderop ligt? En zeker wat betreft de jongere garde...
Ik weet zeker dat niemand hier zo'n heilig boontje is, eerder schijnheilig!
[/quote]
Voorkomen is beter dan genezen...![]()
En ik zeg niet dat iedereen heilig is, dat niemand een keer te hard rijd o.i.d... En het gaat hier niet over risico's nemen, maar het bewust in gevaar brengen van jezelf en anderen...
Maar als ik jou zo hoor vind jij het heel normaal dat iemand te hard rijd met de auto en "zonder iets" met zn paard op de openbare weg rijd... Vraag me af wat er gebeurt als iedereen dat zou doen...
[quote="runningkawa schreef:waar slaat dat op?
En niemand hoeft het verplicht met me eens te zijn of zo
Maar misschien zeg ik toevallig gewoon wat zinnigs hier, waarover nagedacht is
en zijn daarom sommige het met me eens?
en wat is volledig?
wat zeg ik dan nog meer?
Citaat:Voorkomen is beter dan genezen...
En ik zeg niet dat iedereen heilig is, dat niemand een keer te hard rijd o.i.d... En het gaat hier niet over risico's nemen, maar het bewust in gevaar brengen van jezelf en anderen...
Maar als ik jou zo hoor vind jij het heel normaal dat iemand te hard rijd met de auto en "zonder iets" met zn paard op de openbare weg rijd... Vraag me af wat er gebeurt als iedereen dat zou doen...
promiss schreef:ik denk...dat iedereen wel eens iets doet met hun paard dat gevaarlijk kan zijn!
nu omdat ze het op bokt heeft gezet..met foto's erbij! komen er reacties!
terwijl dat ik zeker weet..dat er meer zijn die dingen doen..waarvan ze zelf ook weten dat er eigenlijk iets kan gebeuren!
zoals er al werd gezegd..paarden zijn vluchtdieren!
paarden kunnen zomaar van iets schrikken..maar daar word vaak niet bij nagedacht..dus nu ze deze foto's er op heeft gezet..komen er van die reacties!
dit is gewoon hoe ik er over denk...ik denk dat als ik zo'n pony had..waar je gewoon los mee kon lopen..dat ik het ook geprobeerd zou hebben!
ze heeft het toch niet alleen gedaan?
dan zou het iets heel anders zijn...
ik weet gewoon zeker dat er meer mensen zijn die zoiets doen met hun paard...?
Kheops schreef:maar het is haar paard en ze moet het zelf weten.
ThePast03 schreef:Dit gaat dus alleen maar op als ze op haar eigen land blijft.
Zodra je op de openbare weg komt (en dus ook in het bos) gelden de regels van de wet en hoor je als bestuurder gewoon een rem op je voertuig te hebben. Staat een beetje krom zo, maar daar komt het dus wel op neer.
ThePast03"]
Rustig maar.
Met het verkeerde been het bed uitgestapt?
[/quote]
Daar hebben er wel meer last van in dit topic...![]()
[quote="Snowdon schreef:Maar als je zo'n actie waar kan maken en het ook gewoon goed gaat. Dan zou ook ik het risico nemen. Al wetende dat t gevaar er is, dat je niet alleen voor jezelf weglegt.
Smurfinnetje schreef:Hallo hee, honderden dezelfde reacties. Wat een gezeik! De boodschap zal ongetwijfeld duidelijk zijn nu. Wat is dat toch hier op bokt; allemaal last van korte termijngeheugen ofzo? Als 1 of twee personen zeggen dat het gevaarlijk is moet dat al genoeg zijn. Maar nee, hier moet iedereen ff z'n mening geven ook al is die precies hetzelfde als iedereen...:-s
Smurfinnetje schreef:Hallo hee, honderden dezelfde reacties. Wat een gezeik! De boodschap zal ongetwijfeld duidelijk zijn nu. Wat is dat toch hier op bokt; allemaal last van korte termijngeheugen ofzo? Als 1 of twee personen zeggen dat het gevaarlijk is moet dat al genoeg zijn. Maar nee, hier moet iedereen ff z'n mening geven ook al is die precies hetzelfde als iedereen...:-s