Tenzij hij zo'n ochtend douche lekker vind, dan staat hij voortaan helemaal om half 5 al tegen de deur te slaan

Iemand schreef over kluisteren; Ik zou mijn paard liever niet snachts gekluisterd op stal hebben staan..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Marije1984 schreef:Je kan ook te voorzichtig met je paard zijn en dan wordthet een verwend kreng en ben jij geen baas.
hahaaa echt geweldig dit hoor.en dan die reacties.goed man.niels deed het ook hoor stampen maar ik geef gewoon om 8 uur eten.nu is het wel voorbij maar ik weet niet of dat nou door mijn standvastigheid komt.nu doet mijn buurmeisjes paard het.maar die is pas hier gekomen.die moet alles nog leren.gelukkig hebben wij vriendelijke mensen in de buurt die zich er niet aan storen.maar goed.ik ben ondertussen ook wel heel beneiuwd hoe het nou eigenlijk af is gelopen.oja die rubberen matten.daar los je het geluid mee op.maar niet de "kwaal"ik zet het maar ff tussen haakjes.het is welzeker een machtspelletje volgens mij wat ze dan spelen hoor.nou ja sjuimpje ik hoop dat het lukt hoor.hahaa ik zie het allemaal al voor me.goed bedacht
punkies schreef:ja debo, waarschijnlijk gewoon uit drammerigheid.
vind dit pas echt dierenmishandeling.. zal niet raar staan te kijken als t beest dood in zijn stal ligt door een hartstilstand van schrik...
Debo schreef:vind een paard alleen in een achtertuin een stuk diervriendelijker als dit..... paard zal vast een hele goede reden hebben zo tegen zijn stal te schoppen... arm beest