Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stalbles schreef:heel toevallig ken ik de eigenaar (staat hier ook ergens)
ik ga geen namen noemen
ik wist niet dat hij hier ook pony's had staan maar ik heb me goed laten informeren door veel mensne die in de buurt wonen
en ze komen niet allemaal zo binnen hoor want er staan ook gezonde pony's maar dat zijn oude manege pony's die met pensioen zijn.
maar ik heb ook van meerdere mensen gehoord dat als hij een paar merries ophaalt de veulens die nog lang niet van de moeder weg kunnen(pas geboren) en jah als die een paar dagen zonder moeder staan gaan die inderdaad dood of worden heel erg ziek en tevens ze hebben zon honger dat ze ook bij de andere merries proberen te drinken maar dat vinden deze niet altijd leuk dus trappen en bijten het veulen gewoon weg.
Assiej schreef:estragon, ik vind ook wel dat ze het 'alleen maar' gehoord heeft, maar het lijkt mij vrij duidelijk dat ze hier wel mishandeld/verwaarloosd worden, tenminste als iemand het echt goed probeerd te doen, zal hij/zij een goed hart hebben voor (deze) dieren.
het lijkt mij dan wel dat ze naar de hoefsmid gaan... en ook dat ze ontwormt worden. Anders vind ik het niet echt iemand die goed probeerd te zijn voor de dieren.
Tancreda4"]
[quote="Assiej schreef:estragon, ik vind ook wel dat ze het 'alleen maar' gehoord heeft, maar het lijkt mij vrij duidelijk dat ze hier wel mishandeld/verwaarloosd worden, tenminste als iemand het echt goed probeerd te doen, zal hij/zij een goed hart hebben voor (deze) dieren.
het lijkt mij dan wel dat ze naar de hoefsmid gaan... en ook dat ze ontwormt worden. Anders vind ik het niet echt iemand die goed probeerd te zijn voor de dieren.