Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nielojram schreef:Elisa2 schreef:Sowieso denk ik dat zoals dit topic gaat het een heel goed voorbeeld is van waarom er steeds minder rij foto topics geopend worden.
Rij-foto's niets mis mee.
Rij-foto's van paarden waarvan eigenaren elkaar kennen op bokt, dat geeft vraagtekens.
Krijgen wij bokkers altijd een gevoel dat de tafel mooier wordt gedekt dan het eten wat wordt gereserveerd.
Nielojram schreef:Elisa2 schreef:Sowieso denk ik dat zoals dit topic gaat het een heel goed voorbeeld is van waarom er steeds minder rij foto topics geopend worden.
Rij-foto's niets mis mee.
Rij-foto's van paarden waarvan eigenaren elkaar kennen op bokt, dat geeft vraagtekens.
Krijgen wij bokkers altijd een gevoel dat de tafel mooier wordt gedekt dan het eten wat wordt gereserveerd.
Elisa2 schreef:Wij wonen zo'n 2,5 uur rijden met de auto van elkaar af.."kennen" elkaar omdat we voor Sun al contact hadden over "probleempaarden". Daar we beide daar graag mee werken/ werkten. Juist door de afstand is dat contact altijd beperkt geweest.
Voor mij was het heel fijn om Sun zo over te kunnen dragen, heb heel lang getwijfeld over wel of niet verkopen omdat ik absoluut niet wilde dat ze in de handel terecht zou komen. Daar heb ik haar namelijk uitgehaald en ze had het niet best gehad en was vreselijk angstig. Juist omdat ik wist dat GG ervaring heeft met projectjes en ik ook wel een terugslag verwachtte bij Sun na een verhuizing was het een stuk makkelijker voor mij om haar zo te verkopen. En ik kan haar blijven volgen en Sun kan doen was ze het liefste doet en dat is eten en niet te hard werken.![]()
Ondertussen gaat ze steeds beter met Jill en dat vind ik hartstikke leuk om te zien.
Soms is het even puzzelen, wat wel en wat niet..voor mij zijn dat normale leerfases waar iedere ruiter met paard doorheen gaat. Dat maakt het ook zo leuk vind ik die processen, niemand is ooit helemaal uitgeleerd en als het goed is blijft iedereen zich ontwikkelen.
Nielojram schreef:Oh, I've touched the saint![]()
Vind het overigens wel bijzonder dat mijnbox overstroomt met reacties op dit pijlertje, wellicht zijn mensen tot onder de indruk van de naam van de topicstarter. Gabbergrill als nickname geeft natuurlijk niet aan dat je iemand bent met een brede blik op samenleving.
Paarden, die al-dan-niet in haar bezit zijn, hebben het goed, dat geloof ik oprecht.
En dat is alles wat er hier toe doet toch?
Excuus voor de pertinente opmerkingen.
Ik zal jullie laten.
hagelslag schreef:Ik hoop zelf van harte dat mijn toekomstig kind ook interesse heeft in paarden/ponnies.
En dan hoop ik ook echt dat er een fijn leerproces komt.
Ze is nog jong en rijd al best fijn.
De rest komt allemaal wel
GabberGill schreef:hagelslag schreef:Ik hoop zelf van harte dat mijn toekomstig kind ook interesse heeft in paarden/ponnies.
En dan hoop ik ook echt dat er een fijn leerproces komt.
Ze is nog jong en rijd al best fijn.
De rest komt allemaal wel
Hahahaha als je ze er vroeg genoeg ingooit dan komt dat helemaal goed. Mijne van 1.5 gebruikt de bank zelfs als paard, misbruikt de hobbyhorse van mijn dochter en zit op Sunn.
Elisa2 schreef:Ja het schijnt ook vaker voor te komen, heb uit verschillende bronnen te horen gekregen hoe ze ermee omgaan in de Hackney wereld en dat is echt niet tof. (op wat positieve uitzonderingen na)
En dat met zulke gevoelige diertjes..
Toen ze er net was en in een klein stukje wei stond hebben we er met z'n drieën twee uur over gedaan om haar te vangen. Zo bang was ze..en bij sommige mannen kreeg ze ronduit paniekaanvallen.
Ik heb er inderdaad op vertrouwd dat het goed zou gaan bij GG. Had alles verteld, ook de te verwachten terugslag in gedrag. Ze had al veel vertrouwen in mensen weer gelukkig maar in een vreemde omgeving komen met vreemde mensen is natuurlijk voor zo,n diertje best een shock.
Voor mij alleen maar super dat ze naar GG kon, het is toch anders als je weet hoe iemand met dieren omgaat dan zomaar verkopen aan een random stranger.