En Ross had weer even een kroelmoment nodig, ze begint steeds meer en meer aan mij te wennen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mien kwam naar me toe.... en gaat gelijk haar grote tinkerhoofd op mijn schouder leggen, alles lief en aardig maar dat hoofd was groter dan MIJN hoofd. Toch lief bedoeld, maar qua gewicht? OEF! Even met Roosje een beetje gekroeld (zachtjes krabbelen op haar wangetje, blijft ze netjes voor staan!), klein fotoshootje gehouden waarbij Luuk mij STEEEEEEEEEDS in de gaten hield waar ik naartoe ging, geobsedeerd met ALLES wat ook maar een béétje kraakt! (voer??) Ik hoef ze nu alleen nog maar te roepen of ze komen al stappende op mij af (jaja, we komen al, we zien je wel van ver!) Gelijk respons!

marley93 schreef:Leuk, TS. Ik word altijd vrolijk van je updates.
Alleen wat Luuk deed werd ik niet zo vrolijk van en kon hij niks aan doen, mij twee x met zijn kaak mij een tand door mijn lip slaan. Auw. Maar ik vergeef het hem, zijn 'draaicirkel' van zijn hoofd is niet zo groot hahaha!
(maar ik heb het overleefd!)
Oja, en Mien en Soof luisteren echt naar hun naam!
Roos en Luuk negeren dit blijkbaar... 

Sja, verleden hè? Geloof dat draven nog wel gaat. In totaal toch zo'n anderhalf uur gereden en morgen vast ZADELAUW! marley93 schreef:Wat ontzettend leuk dat je mag rijden, ts!Anderhalf uur is ook best lang voor weer de eerste keer. Hopelijk valt de zadelpijn/spierpijn toch mee, maar wat zal jij genoten hebben!
Werd bekogeld met complimentjes en dat ik het nog niet verleerd was!
)