Yes topic gevonden! Ik ben nog een beetje aan het twijfelen om me op te geven. Vorig jaar op de valreep af moeten zeggen met mn jonge paard. Dacht om dit jaar ook over te slaan maar nu ik de mail binnen heb gaat het toch weer kriebelen.....hubertus rit wel meegedaan dat ging super dus geen idee waarom ik twijfel
Ik tweivel ook erg het is altijd erg leuk maar wil eigelijk keer anderen vierdagse of 3 dagse doen mijn fries soms best druk kan niet goed tegen de drukte heb wel paar keer gedaan ga altijd aleen vorig jaar samen geweest met vriendin en me haf maar die staat al stil zins juni helaas
Ik heb me ook ingeschreven! met mijn pony aanspanning. Hoop ingeloot te worden. Ben wel nog op zoek naar een accommodatie, zou heel graag mijn pony op een arm land/paddock hebben. Zelf heb ik een camper of een tentje. Is er iemand die mij kan helpen??
Ik heb me toch ook maar weer ingeschreven. Nu maar duimen dat ik erbij zit. Ik zit bij de 2e loting dit keer. En ohja.…...ik moet ook nog "ff" een nieuw zadel voor die tijd
Heeft iemand nog een tip voor accommodatie (liefst paard en eigen slaapplek bij elkaar, maar in elk geval voor paard) op loopafstand van de startplaats? Ik heb namelijk geen vervoer voor mijn pony als we eenmaal daar zijn, dus vind het wel fijn als we naar de startplaats kunnen rollen.
ingaa
Geplaatst: 02-01-20 12:40
Ik hoop dit jaar voor de 8e keer mee te doen aan de vierdaagse. Vorig jaar door omstandigheden helaas moeten afmelden dus nu afwachten tot de tweede loting helaas. Heb er weer zin in, vorig jaar heb ik het echt gemist.
Niwla
Geplaatst: 02-01-20 13:04
Ik heb me ook ingeschreven!
Zijn er hier mensen met paarden aan huis? Wat doen jullie met de achterblijver? Ik wil mijn tuin graag bij de start ergens stallen, maar ik weet niet zo goed wat ik met m’n shet moet.
En kun je nu al een weideplekje ergens reserveren, of pas na de loting?
Ik neem allebei mijn paarden mee. De oudste is met pre pensioen maar die vind het zo lekker op de camping dat ik haar gewoon meeneem. Ook een beetje als steun voor mn jonge paard