Eston (v. Everdale) in training tijdens deze zonnige dagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 14:15

Cayenne schreef:
Ik heb alleen maar opbouwende reacties gezien. Niemand heeft een verschrikkelijke of denigrerende opmerking over TS gemaakt.

Klopt inderdaad, er wordt dus vreselijk overtrokken gereageerd :j

xJennifx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 14:17

Mooi paard en vriendelijk gereden. Er zijn altijd verbeterpunten maar je hebt aangegeven dat je professionele begeleiding hebt dus lijkt me overbodig om dat te gaan vermelden.

Jammer dat je je door een paar boktmiepen het veld uit laat slaan, wel begrijpelijk though. Ben toch benieuwd naar meer van jullie :)

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 14:21

Cayenne schreef:
Ik heb alleen maar opbouwende reacties gezien. Niemand heeft een verschrikkelijke of denigrerende opmerking over TS gemaakt.

Alle reacties staan er nog dus het gaat compleet nergens over :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 14:25

x_Kaat_x schreef:
Ik vind dit zooo jammer voor TS.

Ook off topic maarja... gezien TS doordat sommige van jullie haar zo slecht laten voelen het topic toch al verlaten heeft..

Dit is dus de reden dat bijna niemand meer rij-topics durft te plaatsen... echt zonde. Ik zie bijna meer off-topic dan on topic reacties en zoveel negativiteit.
Het lijkt bijna alsof iedereen een grand prix ruiter moet zijn voor je een foto mag delen. Op opbouwende positieve commentaar kan iedereen echt perfect mee leven. Maar hoe zouden jullie je voelen als je instructeur al die commentaar die sommige nu geven zo allemaal op je af zou gooien. (Want: dit is niet goed, dat is niet goed, etc. )
Ik denk dat menig ruiter gewoon zou beginnen huilen of stoppen. Mogen we dan niet meer gewoon lerende zijn? Kunnen toch niet allemaal overal perfect in zijn...
En iedereen weet dat je niet alles tegelijk kunt oplossen in het rijden.

Aan al diegene die het zo nodig vonden niet-opbouwende kritiek te geven: waar zijn jullie rij itp-topics? Laat dan eens zien hoe het wel moet?

Dit terwijl TS zich niet eens hoort te verantwoorden naar jullie toe...

Gelukkig zie ik ook een heleboel positieve en lieve reacties :+:

Als je om deze reacties moet huilen dan heb je het zwaar in de wereld volgens mij. Overdrijven is ook een vak. Ik mag hopen dat mijn instructeur minstens deze commentaar geeft indien van toepassing, daar betaal ik 'm voor. :+

Verder: in mijn onderschrift. Reageren kan niet meer omwille van de 2 weken regel gok ik maar ga maar los in PB dan.

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 14:34

Ik vraag mij dan oprecht af: hoe jezelf in het echte leven staande houdt als je dit al als kritiek ziet?

Clasical

Re: Eston (v. Everdale) in training tijdens deze zonnige dagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 14:42

Nou, komop met advies, naast instructrice ben je vast ook psycholoog

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 14:44

maria1990 schreef:
Ik vraag mij dan oprecht af: hoe jezelf in het echte leven staande houdt als je dit al als kritiek ziet?

Oh alsjeblieft zeg :') Lees de eerste zin in je eigen topic nog eens heel goed.

TS: het blijft een stoer paard en hij ziet er top uit!

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 16:02

Moderatoropmerking:
De TS heeft dit topic geopend op RIJ-ITP met de bedoeling om rij-foto’s te delen. In de chapter van RIJ-ITP kun je lezen wat de regels zijn. Kritiek geven mag, mits het vriendelijk en opbouwend is. Sommige reacties voldoen dus duidelijk niet aan de regels.
Vanaf hier verzoeken we je dus om de regels van het chapter en de boktregels in het algemeen in acht te nemen bij het plaatsen van een reactie.

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 16:15

Ayasha schreef:
x_Kaat_x schreef:

Ook off topic maarja... gezien TS doordat sommige van jullie haar zo slecht laten voelen het topic toch al verlaten heeft..

Dit is dus de reden dat bijna niemand meer rij-topics durft te plaatsen... echt zonde. Ik zie bijna meer off-topic dan on topic reacties en zoveel negativiteit.
Het lijkt bijna alsof iedereen een grand prix ruiter moet zijn voor je een foto mag delen. Op opbouwende positieve commentaar kan iedereen echt perfect mee leven. Maar hoe zouden jullie je voelen als je instructeur al die commentaar die sommige nu geven zo allemaal op je af zou gooien. (Want: dit is niet goed, dat is niet goed, etc. )
Ik denk dat menig ruiter gewoon zou beginnen huilen of stoppen. Mogen we dan niet meer gewoon lerende zijn? Kunnen toch niet allemaal overal perfect in zijn...

Aan al diegene die het zo nodig vonden niet-opbouwende kritiek te geven: waar zijn jullie rij itp-topics? Laat dan eens zien hoe het wel moet?

Als je om deze reacties moet huilen dan heb je het zwaar in de wereld volgens mij. Overdrijven is ook een vak. Ik mag hopen dat mijn instructeur minstens deze commentaar geeft indien van toepassing, daar betaal ik 'm voor. :+

Verder: in mijn onderschrift. Reageren kan niet meer omwille van de 2 weken regel gok ik maar ga maar los in PB dan.

Hoef er zeker niet los over te gaan, maar kan nou niet bepaald zeggen dat je beter lijkt te rijden dan de TS.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 16:33

En persoonlijke aanvallen mogen ook niet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 17:04

Dat heb ik gelukkig ook nooit beweerd dus daar zijn we het dan over eens. :D
Ik twijfel trouwens of jouw reactie voldoet aan de opmerking van de moderator. "Vriendelijk" is natuurlijk een subjectie gegeven maar ik mis het opbouwende gedeelte wel.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 17:18

x_Kaat_x schreef:

Amen

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 17:26

Suzanne F. schreef:
En persoonlijke aanvallen mogen ook niet.

Groen licht heeft gesproken dus de boodschap lijkt mij nu duidelijk voor iedereen :)

Edit: moderator

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 18:00

Alles doorgelezen en ook ik kan nergens vinden dat de ts wordt afgebrand! Als ik een topic open kijk ik ook niet is het HAW Of Itp Ik kijk naar de fotos en baseer daar mijn mening op!

Het in knikken in de heup is niet verzonnen dat kan iedereen zien! En dat is niet alleen zonde omdat het er niet zo mooi uitziet! Maar je haalt daar ook je paard mee uit balans! Het is dan ook niet zo vreemd dat mensen hier een opmerking over maken het kan dat iemand dat zelf helemaal niet zo door heeft dan nog eens naar de foto s kijkt en denkt verrek ik zie het nu ook!

Verder wordt er een opmerking gemaakt over de nagefelijkheid daar hoef je ook niet voor ge studeert te hebben om te zien dat nog wat constanter mag ( ik ga ervan uit dat ze de beste foto s heeft gebruikt)

De impuls is moeilijker te beoordelen vanaf een foto en mensen zijn nu eenmaal nieuwsgierig waardoor er om een filmpje gevraagd zal zijn!

Ik vind de commentaren dan ook goede tips waar de TS wat mee kan! Wel denk ik omdat het zo een rete gaaf paard is dat er dan ook meer verwacht wordt! Was dit een ander type paard geweest had je waarschijnlijk 4 reacties gehad met leuk hoor! Goed bezig!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-19 18:07

Ik werd getipt op mijn eigen topic. Ik wil van harte iedereen vragen elkaar, inclusief mij (hier en buiten het topic) in de waarde te laten. Ik kijk naar welke tips ik wat mee kan en welke niet van toepassing zijn, ik heb hier alle recht toe zelf een afweging in te maken.

Daarnaast heb ik besloten bokt even te laten voor wat het is.

Eston is vandaag nog meegeweest op wedstrijd, ditmaal met mijn zus. Met mooie cijfers voor alle gangen en de impuls, hebben ze 4 ruime winstpunten behaald :) Wij gaan zelf volgende maand weer op pad, eerst nog deze maand met mijn merrie.

Afbeelding

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 18:12

Gefeliciteerd met de behaalde punten! Dan hebben de tips dus toch gewerkt bij je zus :D

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 18:15

Serieus, Maria %) ?

Gefeliciteerd met de punten!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-19 18:20

Ze doen het inderdaad super! Daar hebben ze geen tips van Bokt voor nodig.Maar zoals ik zei zijn de jury's ook erg tevreden over ons Marina, geloof het of niet :D Natuurlijk heeft Est met zijn kwaliteiten hier ook een groot aandeel in :)

Bedankt voor alle lieve pb's trouwens!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 18:55

maria1990 schreef:
Gefeliciteerd met de behaalde punten! Dan hebben de tips dus toch gewerkt bij je zus :D

Waarom is dit nu weer nodig?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 18:56

Nessie schreef:
Ik werd getipt op mijn eigen topic. Ik wil van harte iedereen vragen elkaar, inclusief mij (hier en buiten het topic) in de waarde te laten. Ik kijk naar welke tips ik wat mee kan en welke niet van toepassing zijn, ik heb hier alle recht toe zelf een afweging in te maken.

Daarnaast heb ik besloten bokt even te laten voor wat het is.

Eston is vandaag nog meegeweest op wedstrijd, ditmaal met mijn zus. Met mooie cijfers voor alle gangen en de impuls, hebben ze 4 ruime winstpunten behaald :) Wij gaan zelf volgende maand weer op pad, eerst nog deze maand met mijn merrie.

[ Afbeelding ]

Gefeliciteerd! Fijn dat hij het met een andere ruiter ook goed doet. Dat is niet altijd evident.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:35

Super! Van harte gefeliciteerd! :#

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:38

_San87_ schreef:
maria1990 schreef:

Waarom is dit nu weer nodig?

Nou inderdaad, hoe diep kun je zinken.

Super gefeliciteerd met de punten! Heel goed gedaan en veel succes nog met je mooie paardje.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:48

Ik dacht; Oeh, 6 pagina's! Dit moet wel een HELE slechte ruiter zijn..
What the hell bokt?! :') Ik zie wat kleine dingetjes en een onwijs knap paard wat keurig gereden wordt!

Keep up the good work TS! *\o/*

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:18

Sok schreef:
Ik dacht; Oeh, 6 pagina's! Dit moet wel een HELE slechte ruiter zijn..
What the hell bokt?! :') Ik zie wat kleine dingetjes en een onwijs knap paard wat keurig gereden wordt!

Keep up the good work TS! *\o/*

Ha ha, ja dacht dat ik precies zo.
Ik zag al die pagina's en dacht, dat moet wel iets heel ergs/raars/slechte ruiter of wat dan ook zijn.
Maar er is niets bijzonders aan de hand?
Gewoon wat mooie foto's van een leuk paard die in de bak wordt gereden.
Wat zijn dat voor meiden/volwassen vrouwen die zich zo druk maken om wat kleinigheden?

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:24

Je hebt een heel gaaf dier Nessie! Neem al het commentaar maar met een korreltje zout. Ik vind het beeld er over het algemeen vriendelijk en netjes uit zien. Natuurlijk zijn er altijd verbeterpunten, maar daarom heb je les en rijd je nog geen subtop toch :) Daarbij is het ook lastig vanaf een foto te beoordelen. Ik heb een hele tijd geleden ook een topic van je voorbij zien komen met hem. Ik heb toen niet gereageerd maar vond hem toen al erg gaaf. Ik vind je houding ook zeker veel verbeterd!

Sommigen hier geven tips waar je wel wat aan zou kunnen hebben en sommigen roepen maar iets. Tips zijn altijd handig en leuk. Soms ben je het er echter niet mee eens en dan hoef je er natuurlijk ook niks mee te doen. Ik snap goed dat je je ergert aan de mensen die maar wat roepen, waarbij het niet netjes wordt gezegd en ook zonder enige onderbouwing. Trek je vooral niks aan van deze mensen. Veel mensen roepen altijd van alles en velen hoef je echt zelf niet te zien rijden. Ga vooral zo door, jullie komen er wel!