Cayenne schreef:Ik heb alleen maar opbouwende reacties gezien. Niemand heeft een verschrikkelijke of denigrerende opmerking over TS gemaakt.
Klopt inderdaad, er wordt dus vreselijk overtrokken gereageerd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_Kaat_x schreef:Ik vind dit zooo jammer voor TS.
Ook off topic maarja... gezien TS doordat sommige van jullie haar zo slecht laten voelen het topic toch al verlaten heeft..
Dit is dus de reden dat bijna niemand meer rij-topics durft te plaatsen... echt zonde. Ik zie bijna meer off-topic dan on topic reacties en zoveel negativiteit.
Het lijkt bijna alsof iedereen een grand prix ruiter moet zijn voor je een foto mag delen. Op opbouwende positieve commentaar kan iedereen echt perfect mee leven. Maar hoe zouden jullie je voelen als je instructeur al die commentaar die sommige nu geven zo allemaal op je af zou gooien. (Want: dit is niet goed, dat is niet goed, etc. )
Ik denk dat menig ruiter gewoon zou beginnen huilen of stoppen. Mogen we dan niet meer gewoon lerende zijn? Kunnen toch niet allemaal overal perfect in zijn...
En iedereen weet dat je niet alles tegelijk kunt oplossen in het rijden.
Aan al diegene die het zo nodig vonden niet-opbouwende kritiek te geven: waar zijn jullie rij itp-topics? Laat dan eens zien hoe het wel moet?
Dit terwijl TS zich niet eens hoort te verantwoorden naar jullie toe...
Gelukkig zie ik ook een heleboel positieve en lieve reacties
Ayasha schreef:x_Kaat_x schreef:Ik vind dit zooo jammer voor TS.
Ook off topic maarja... gezien TS doordat sommige van jullie haar zo slecht laten voelen het topic toch al verlaten heeft..
Dit is dus de reden dat bijna niemand meer rij-topics durft te plaatsen... echt zonde. Ik zie bijna meer off-topic dan on topic reacties en zoveel negativiteit.
Het lijkt bijna alsof iedereen een grand prix ruiter moet zijn voor je een foto mag delen. Op opbouwende positieve commentaar kan iedereen echt perfect mee leven. Maar hoe zouden jullie je voelen als je instructeur al die commentaar die sommige nu geven zo allemaal op je af zou gooien. (Want: dit is niet goed, dat is niet goed, etc. )
Ik denk dat menig ruiter gewoon zou beginnen huilen of stoppen. Mogen we dan niet meer gewoon lerende zijn? Kunnen toch niet allemaal overal perfect in zijn...
Aan al diegene die het zo nodig vonden niet-opbouwende kritiek te geven: waar zijn jullie rij itp-topics? Laat dan eens zien hoe het wel moet?
Als je om deze reacties moet huilen dan heb je het zwaar in de wereld volgens mij. Overdrijven is ook een vak. Ik mag hopen dat mijn instructeur minstens deze commentaar geeft indien van toepassing, daar betaal ik 'm voor.
Verder: in mijn onderschrift. Reageren kan niet meer omwille van de 2 weken regel gok ik maar ga maar los in PB dan.
x_Kaat_x schreef:Ik vind dit zooo jammer voor TS.
Nessie schreef:Ik werd getipt op mijn eigen topic. Ik wil van harte iedereen vragen elkaar, inclusief mij (hier en buiten het topic) in de waarde te laten. Ik kijk naar welke tips ik wat mee kan en welke niet van toepassing zijn, ik heb hier alle recht toe zelf een afweging in te maken.
Daarnaast heb ik besloten bokt even te laten voor wat het is.
Eston is vandaag nog meegeweest op wedstrijd, ditmaal met mijn zus. Met mooie cijfers voor alle gangen en de impuls, hebben ze 4 ruime winstpunten behaaldWij gaan zelf volgende maand weer op pad, eerst nog deze maand met mijn merrie.
[ Afbeelding ]
Sok schreef:Ik dacht; Oeh, 6 pagina's! Dit moet wel een HELE slechte ruiter zijn..
What the hell bokt?!Ik zie wat kleine dingetjes en een onwijs knap paard wat keurig gereden wordt!
Keep up the good work TS!