Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liespower94 schreef:Zijn er bokkers met verstand van pony’s kopen die met mij mee willen kijken?
Ik heb afgelopen maandag mijn Shetlander in laten slapen maar nu staat mijn andere Shetlander dus alleen. Ik ben absoluut niet op zoek naar een vervanger voor mijn overleden pony (want dat ga ik nooit vinden, dit was echt een once in a lifetime horse), maar ik wil wel weer graag een mini/shet als maatje voor mijn pony
huppelz schreef:Robert45. Dank je voor je reactie.
Waar kunnen we het beste gaan staan als we zo dicht mogelijk bij de meeste aanvoer willen staan?
Vorige keer werden we bijna onder de voet gelopen door een handelaar met een trosje paarden aan een touwtje hahaha. We stonden toen op een plein waar de cafés zijn.
Dit keer willen we graag kunnen communiceren enzo
Caesar schreef:@idylle; maar ben je hier in de 1e plaats niet zelf fout? Als een pony daadwerkelijk zoveel mankeert ben jij als voormalig eigenaar de enige die dit soort dingen kan voorkomen.. .
Ik ben benieuwd waar mensen mee thuis gaan komen! Zuidlaren is een leuke markt.
huppelz schreef:Robert45: en weer bedanktDenk dat het voor ons leuk zou zijn om bijv 2 leuke 1,5-jarigen ofzo tegen het lijf te lopen. Een knap rijpaard schijn je niet voordelig te kunnen kopen op de markt. Heel wat jaren geleden konden we 3 ponies meenemen voor 500 euro in B, C en D maat. Helaas woonden we toen nog niet hier.
Bij nog zo'n aanbod zouden we mogelijk overstag gaan hahahah
Djoena schreef:Alsof de duvel ermee speelt... heeft mijn auto pech![]()
![]()
Vorig jaar moest ik onverwachts werken en het jaar daarvoor zat ik met flinke griep thuis. Ik mag gewoon niet
Ik probeer nog even met iemand mee te rijden en anders ga ik in 2019 weer een poging wagen...
Letsdunit schreef:Waar moet je vandaan komen ?
Ik zag op facebook al een filmpje voorbij komen met erg leuke dieren uit Ierland.