Laurievc schreef:Ik kijk een heel jaar door FEI TV en heb zelden tot nooit problemen...
Ik ook en toch zeer geregeld problemen, en ik ben zo te lezen op diverse andere platforms niet de enige met die ellende.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tazzey schreef:Laurievc schreef:Ik kijk een heel jaar door FEI TV en heb zelden tot nooit problemen...
Ik ook en toch zeer geregeld problemen, en ik ben zo te lezen op diverse andere platforms niet de enige met die ellende.
Tazzey schreef:Queen123 schreef:Is er ook een manier om bij FEI tv een WEG abonnement te nemen, maar dan zonder te betalen met creditcard of PayPal? Die heb ik namelijk beide niet...
Nee maar je kunt een Paypal account heel simpel aanmaken en aan je bankrekening koppelen.
Tazzey schreef:Ik heb er ook geen creditcard aangekoppeld maar een normale Nederlandse bankrekening.
Iriscope schreef:janna schreef:En wat zullen ze dan doen met deelnemers die al zijn afgekeurd? Mogen die ook weer meedoen? Een herstart betekent dat de eerste ronde niet geldig was lijkt me..
Dat lijkt mij dus ook, maar je kan ze moeilijk nog eens de hele 160 laten rijden.
Afgekeurd is afgekeurd. De paarden worden voor de start van de eerste loop ook gekeurd. Als een paard in de keuring van net niet fit was, dan kan hij nu niet ineehns niet meer kreupel/uitgedroogd/koliekerig of wat dan ook zijn lijkt me.
Iriscope schreef:In de auto naar m’n les, is er nog endurance nieuws?
Ik kon mijn Paypal met bankrekening, zonder creditcard ook niet gebruiken voor de FEI trouwens. Moest die van m’n man met creditcard gebruiken.