Edit: ik zie nu in de post van de fokker dat hij van 26 juni is en nu dus nog maar 4 maanden oud is. Dan is hij dus extreem vroeg bij zijn moeder weggehaald door de fokker.
Als hij toen sowieso nog deels bij zijn moeder dronk aangezien ze daarvoor was ingespoten dan is dat wel een vreemde keuze. Elk drupje echte moedermelk (naast natuurlijk de steun van je echte moeder naast je hebben) is goud waard voor een paardje dat al met zo'n achterstand op de wereld is gezet..
Noukjenn schreef:26 juni 2017 is Lex van de Kemp geboren, 4 weken te vroeg en dus niet compleet volgroeid. Na enkele dagen zag ik dat het veulen niet veel bijkwam en zijn toen met hem naar de dierenkliniek in Zeddam geweest. Daar bleek dat zijn moeder Alissa van de Kemp niet genoeg melk gaf en kregen vanuit de dierenkliniek veulenmelk mee om bij te geven. Dat hebben we toen ook gedaan. Daarnaast is Alissa gespoten om de moedermelk meer op gang te laten komen. Na een aantal weken zag ik dan ook verschil en bleef hij stabiel en werd niet slechter