Ik ga in ieder geval wel proberen om ook zo'n mooi selfie te maken boven de sprong!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:Toen ik jong was reed ik veel lijntjes in uitjes met een knoop in de teugels en mijn handen op mijn rug, of met mijn handen naar voren richting de oren etc. Ik had een ouderwetse instructeur toen die dat belangrijk vond. Als er toen mobieltjes bestonden had ik er heel wat kunnen maken. Maar die waren er nog niet.![]()
Nu rijd ik niet meer dus kan er geen meer maken. Zelfs geen dressagefie.
CaPrIoLe`79 schreef:Na al die internationale media aandacht valt het me wel tegen hoe weinig jumpfies er online zijn gegaan. Ik wordt al aan alle kanten getagd en uitgedaagd, lijkt me dat ik niet de enige ben?
Schoentje schreef:CaPrIoLe`79 schreef:Na al die internationale media aandacht valt het me wel tegen hoe weinig jumpfies er online zijn gegaan. Ik wordt al aan alle kanten getagd en uitgedaagd, lijkt me dat ik niet de enige ben?
Waar blijft die van jou dan?!
Ik denk dat het met de meeste selfiecamera's toch te moeilijk is. Die van mij heeft een stand met een iets bolle lens, waardoor je meer in beeld krijgt.
Schoentje schreef:Ja, ik zag het. Best vaak gedeeld inmiddels, maar lang niet altijd mij de credits gegeven. Jammer, maar weer wat geleerd
Voortaan bij een leuke foto mijn naam op de foto zetten.