Hedelse Paardenmarkt 6 november

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 20:41

Ik ben aanwezig vanaf 7 uur.Hopelijk is er dan nog keuze genoeg?

Dustinlover

Re: Hedelse Paardenmarkt 6 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 20:46

Het beste is er snachts maar om 7 uur zijn er nog zat paarden hoor :)

Mel ik heb een leuke welsh voor je staan dus je moet komen :P

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 20:47

Wij gaan ook neem denk ik ons welshje mee :D

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 20:51

Ik kom kijken. Niet direct opzoek naar iets maar een mini merrie vanaf 2 jaar kan mee naar huis als het echt mijn ding is

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 20:59

Ik kan helaas niet vroeger.Mijn zoontje kan 's morgens pas naar m'n moeder.Hij wil daar namelijk niet slapen.
Ik hoop een grote maats shetlander hengstenveulen te vinden of ander veulen van die grootte.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 02-11-17 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 21:07

pien26 schreef:
Helaas kan ik niet naar de markt. Balen, was het wel van plan en wilde een welsh NWR hengstveulen meenemen.
Bij interesse, pb maar!

Ik volg hier waar jullie mee gaan en mee thuiskomen

Ah jammer, je had me laatst pb gestuurd!

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 21:50

SaraViavia schreef:
pien26 schreef:
Helaas kan ik niet naar de markt. Balen, was het wel van plan en wilde een welsh NWR hengstveulen meenemen.
Bij interesse, pb maar!

Ik volg hier waar jullie mee gaan en mee thuiskomen

Ah jammer, je had me laatst pb gestuurd!

Klopt! Had vervoer geregeld zodat ik kon komen maar dat is nu afgezegd... Jammer maar helaas.
Baal wel want is al weer een tijd geleden dat ik op de markt ben geweest en keek er nu ook wel naar uit. Altijd gezellig.

Kan ik het verkopen nog langer uitstellen ;) Gelukkig hoeft hij ook niet perse weg.

Afbeelding

Afbeelding

Mik_Frits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 10:51

Even een vraagje van mij als leek. Ik zoek al een tijdje een grote Shetlander ruin (1.08cm) het ouderwetse model "worst op pootjes" als spanmaatje voor mijn eigen Shet. Hedel is voor mij 2 uur rijden en ik heb niet zomaar een trailer ter beschikking. Als ik er daar een tegenkom, moet je hem dan gelijk meenemen of is er iets te regelen van tijdelijke stalling of vervoer?

ilse_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 10:56

Mik_Frits schreef:
Even een vraagje van mij als leek. Ik zoek al een tijdje een grote Shetlander ruin (1.08cm) het ouderwetse model "worst op pootjes" als spanmaatje voor mijn eigen Shet. Hedel is voor mij 2 uur rijden en ik heb niet zomaar een trailer ter beschikking. Als ik er daar een tegenkom, moet je hem dan gelijk meenemen of is er iets te regelen van tijdelijke stalling of vervoer?

Op een markt is het gebruilelijk dat je het gekochte paardje meteen mee neemt.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:00

Ik snap nooit dat mensen daar nog vervoer moeten regelen.. ja als je genoeg geld bij hebt zijn er wel paardentaxis maar die zijn ook niet goedkoop. Gewoon trailer meenemen en pony meenemen :)

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:06

Ik kan niet meer -O- ....

Maar positieve kant. Ik heb een nieuwe baan die op die dag begint.

Mik_Frits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:14

Dan moet je zeker ook contant geld bij je hebben ipv moderne betaalmiddelen.

ilse_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:22

Mik_Frits schreef:
Dan moet je zeker ook contant geld bij je hebben ipv moderne betaalmiddelen.

Ja, je moet met contant geld betalen

Mik_Frits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:34

Dustinlover schreef:
Ik snap nooit dat mensen daar nog vervoer moeten regelen.. ja als je genoeg geld bij hebt zijn er wel paardentaxis maar die zijn ook niet goedkoop. Gewoon trailer meenemen en pony meenemen :)

Als je geen auto met trekhaak en trailer meer hebt, is misschien voor die ene keer een paardentaxi goedkoper. Wel heel sjiek voor een Shet

ilse_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:40

In Hedel wordt er vaak ook omgeroepen dat er iemand opzoek is naar vervoer voor een paard. Maar je hebt natuurlijk nooit zekerheid dat iemand zich aanbied.. Maar de kans is wel groot dat er ook iemand aanwezig is uit jouw buurt. Waar kom je vandaan?

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:43

Mik_Frits schreef:

Mocht je denken dat je een goedkoop dier van die maat zal treffen op de markt dat moet ik je teleurstellen.

een pony van die maat goed compleet en goed in de leeftijd doet rond de 550-600 op dit moment.

ilse_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:45

robert45 schreef:
Mik_Frits schreef:

Mocht je denken dat je een goedkoop dier van die maat zal treffen op de markt dat moet ik je teleurstellen.

een pony van die maat goed compleet en goed in de leeftijd doet rond de 550-600 op dit moment.

Pony's rond die maat zijn inderdaad erg prijzig momenteel.

Ik heb een tijdje zo'n maat shet gezocht, bereden en rond de 10/15 jaar. Maar dan is 800/900 euro zelfs nog een normale prijs

Mik_Frits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:48

robert45 schreef:
Mik_Frits schreef:

Nee, ik ben bereid voor de juiste pony wel meer te betalen.

Yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:49

Ik kom ook even kijken. Ben op zoek naar een welsh rond de 116 (+-) tussen de 2,5 en de schijndood. Ben benieuwd!

Mik_Frits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:52

ilse_89 schreef:
In Hedel wordt er vaak ook omgeroepen dat er iemand opzoek is naar vervoer voor een paard. Maar je hebt natuurlijk nooit zekerheid dat iemand zich aanbied.. Maar de kans is wel groot dat er ook iemand aanwezig is uit jouw buurt. Waar kom je vandaan?

Omgeving Leiden. Zag net via Google Maps dat het zo'n 1 1/2 uur rijden is.

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:56

Zoek de Handelaar jan van ash op de markt op, die gaat richting die omgeving terug ter aar. En kan tegen betaling vast wat meenemen.
En zo nog vele uit de omgeving.

Mik_Frits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 12:07

Spaansepony schreef:
Zoek de Handelaar jan van ash op de markt op, die gaat richting die omgeving terug ter aar. En kan tegen betaling vast wat meenemen.
En zo nog vele uit de omgeving.

Bedankt voor de tip, daar heb ik wat aan.

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-17 12:13

ilse_89 schreef:
Mik_Frits schreef:

Ik kan hem of haar tijdelijk (n paar dagen) eventueel stallen in de buurt vab hedel. Volgens mij had nog iemand stalling aangeboden.

Mits ik trouwens zelf niks meeneem
Laatst bijgewerkt door MallyBelly op 03-11-17 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 12:14

Ik hoop nog steeds op een fjord.

Mik_Frits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 12:58

Melissa1996 schreef:

Ik kan hem of haar tijdelijk (n paar dagen) eventueel stallen in de buurt vab hedel. Volgens mij had nog iemand stalling aangeboden.

Mits ik trouwens zelf niks meeneem[/quote]

Dat zou ook een fijne oplossing zijn. Ik ga eerst even vragen of ik een vriendin (met trailer) zo gek kan krijgen mee te gaan.