Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SaraViavia schreef:pien26 schreef:Helaas kan ik niet naar de markt. Balen, was het wel van plan en wilde een welsh NWR hengstveulen meenemen.
Bij interesse, pb maar!
Ik volg hier waar jullie mee gaan en mee thuiskomen
Ah jammer, je had me laatst pb gestuurd!
Mik_Frits schreef:Even een vraagje van mij als leek. Ik zoek al een tijdje een grote Shetlander ruin (1.08cm) het ouderwetse model "worst op pootjes" als spanmaatje voor mijn eigen Shet. Hedel is voor mij 2 uur rijden en ik heb niet zomaar een trailer ter beschikking. Als ik er daar een tegenkom, moet je hem dan gelijk meenemen of is er iets te regelen van tijdelijke stalling of vervoer?
Dustinlover schreef:Ik snap nooit dat mensen daar nog vervoer moeten regelen.. ja als je genoeg geld bij hebt zijn er wel paardentaxis maar die zijn ook niet goedkoop. Gewoon trailer meenemen en pony meenemen
Mik_Frits schreef:Even een vraagje van mij als leek. Ik zoek al een tijdje een grote Shetlander ruin (1.08cm) het ouderwetse model "worst op pootjes" als spanmaatje voor mijn eigen Shet. Hedel is voor mij 2 uur rijden en ik heb niet zomaar een trailer ter beschikking. Als ik er daar een tegenkom, moet je hem dan gelijk meenemen of is er iets te regelen van tijdelijke stalling of vervoer?
robert45 schreef:Mik_Frits schreef:Even een vraagje van mij als leek. Ik zoek al een tijdje een grote Shetlander ruin (1.08cm) het ouderwetse model "worst op pootjes" als spanmaatje voor mijn eigen Shet. Hedel is voor mij 2 uur rijden en ik heb niet zomaar een trailer ter beschikking. Als ik er daar een tegenkom, moet je hem dan gelijk meenemen of is er iets te regelen van tijdelijke stalling of vervoer?
Mocht je denken dat je een goedkoop dier van die maat zal treffen op de markt dat moet ik je teleurstellen.
een pony van die maat goed compleet en goed in de leeftijd doet rond de 550-600 op dit moment.
robert45 schreef:Mik_Frits schreef:Even een vraagje van mij als leek. Ik zoek al een tijdje een grote Shetlander ruin (1.08cm) het ouderwetse model "worst op pootjes" als spanmaatje voor mijn eigen Shet. Hedel is voor mij 2 uur rijden en ik heb niet zomaar een trailer ter beschikking. Als ik er daar een tegenkom, moet je hem dan gelijk meenemen of is er iets te regelen van tijdelijke stalling of vervoer?
Mocht je denken dat je een goedkoop dier van die maat zal treffen op de markt dat moet ik je teleurstellen.
een pony van die maat goed compleet en goed in de leeftijd doet rond de 550-600 op dit moment.
ilse_89 schreef:In Hedel wordt er vaak ook omgeroepen dat er iemand opzoek is naar vervoer voor een paard. Maar je hebt natuurlijk nooit zekerheid dat iemand zich aanbied.. Maar de kans is wel groot dat er ook iemand aanwezig is uit jouw buurt. Waar kom je vandaan?
ilse_89 schreef:Mik_Frits schreef:Even een vraagje van mij als leek. Ik zoek al een tijdje een grote Shetlander ruin (1.08cm) het ouderwetse model "worst op pootjes" als spanmaatje voor mijn eigen Shet. Hedel is voor mij 2 uur rijden en ik heb niet zomaar een trailer ter beschikking. Als ik er daar een tegenkom, moet je hem dan gelijk meenemen of is er iets te regelen van tijdelijke stalling of vervoer?
Op een markt is het gebruilelijk dat je het gekochte paardje meteen mee neemt.
Melissa1996 schreef:Op een markt is het gebruilelijk dat je het gekochte paardje meteen mee neemt.