Elisa2 schreef:Wat een fijne update dat ze helemaal zuiver loopt! geef je haar nu ook supplementen?
Nee nog niet. Vrijdag komt de DA weer voor de tweede ronde entingen. Ik ga dan met haar overleggen wat voor supplementen voor Lotje handig zijn.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Wat een fijne update dat ze helemaal zuiver loopt! geef je haar nu ook supplementen?
aMomentLT schreef:Arme Lik It! Maar ach, lotje komt voor mij vanuit je updates wel over als een gelukkig paard, die verwend word bij het leven! Wat heeft die pony het goed bij jou!! En ook dat ze helemaal zuiver loopt, het kan niet beter..
En alles is het uiteindelijk wel dubbel en dwars waard geweest volgens mij!
The_Cat schreef:Had je topic destijds gevolgd, maar niet gezien dat je een volgtopic had! Ik kom hier alvast volgen. Super tof regen deken & halster dat je gekocht hebt, en fijn om te lezen dat de 'jaren manegepony' haar dus niet zullen blijven achtervolgen en ze nu weer zuiver loopt!
Djoopie schreef:Leuk al die positieve updates!!! Halster staat haar prachtig
Riel schreef:Het halster staat haar inderdaad beeldig! Goede keuze!
terpentijn schreef:Volg het ook nog steeds, word elke keer weer blij van de positieve ontwikkelingen rondom Lotje.
Halster en regendeken staan geweldig bij haar voskleur. Op de foto's ziet ze er bepaald GELUKKIG uit, ze zal niet weten wat voor geluk haar overkomen is, weer bij jou te kunnen zijn na al dat gedoe in het verleden.
Wens jullie alle goeds en meer!
soesie schreef:Ik volg ook, ik reageer alleen niet zo vaak...
Dikke pluim voor je stalgenoten, dat jij fijn en hopelijk zonder zorgen op vakantie kunt!
En Lotje mag zich gelukkig prijzen met jou als 'baas'!