Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
safina schreef:Ik hoop niet dat ze met die evenementen bedoelen dat ze het terrein weer gaan verhuren voor allerlei totaal-niet-paardgerelateerde activiteiten. Want dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Werd tijdens de zomerinstructieweek de grote buitenrijbaan vol springkussen en aanverwante materialen geplempt. Want er moest opeens een bedrijf een sportdag houden. En wij konden oppleuren met de paarden.
Cioccolato schreef:safina schreef:Ik hoop niet dat ze met die evenementen bedoelen dat ze het terrein weer gaan verhuren voor allerlei totaal-niet-paardgerelateerde activiteiten. Want dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Werd tijdens de zomerinstructieweek de grote buitenrijbaan vol springkussen en aanverwante materialen geplempt. Want er moest opeens een bedrijf een sportdag houden. En wij konden oppleuren met de paarden.
Serieus? Haha. Wauw. Ik heb alleen ervaren met paard gerelateerde evenementen dan. Bepaalde rassendag die alle banen in bezet hadden en wij dus op gras moesten en niet dat mooie gras. Nee het gras achter achter. Via een omweg lopen etc

Change3x schreef:DaniqueH12 schreef:Ik wordt er nou wel een beetje moedeloos van.... die data staat er nog steeds niet op.... en wij wachten al een tijd... 2 jaar geleden stond het er in januari op en in februari moest je al opgeven... maar nu duurt het wel erg lang..... wordt er gek van!
Even terug lezen.