en super hoe je al die negatieve reacties gewoon lekker laat gaan, houden zo!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dus laten we TS ook in haar waarde laten, of ze wel of niet drie keer in de week moet gaan rijden met haar huidige gewicht omdat het dier er in de toekomst last kan krijgen, dat kan niemand hier voorspellen. Peelie schreef:Het was nu een relaxed rondje, niet echt heel fanatiek rijden.
Ik ben zeker bezig hem meer op achter te krijgen. Stukken lukt dat ook wel, maar het is wel heel hard werken. Het komt nog niet automatisch zeg maar.
Iig bedankt voor de reacties. De negatieve reacties negeer ik gewoon. Idgaf.
bigone schreef:Peelie schreef:Het was nu een relaxed rondje, niet echt heel fanatiek rijden.
Ik ben zeker bezig hem meer op achter te krijgen. Stukken lukt dat ook wel, maar het is wel heel hard werken. Het komt nog niet automatisch zeg maar.
Iig bedankt voor de reacties. De negatieve reacties negeer ik gewoon. Idgaf.
Inderdaad, dat is heel hard werken en moet ook in stukjes, uitbouwen naar langere stukjes en weer ontspannen. Reken er op dat er veel gevraagd word van zo'n lijf dus het is belangrijk om dat goed aan te leren en met veel beleid te doen, komt helemaal goed.
Als het zo gemakkelijk was dan was elk paard binnen no time klaar om een gp proef neer te leggen. En als je één keer gemerkt en gevoeld hebt hoe het gaat dan word het steeds gemakkelijker.

Balou_k schreef:Mijn hart huilt, waar is de liefde voor de medemens heen? Sinds wanneer en waarom is er meer empathie voor dieren dan voor mensen. Waarom is er überhaupt empathie voor dit dier?
Balou_k schreef:Mijn hart huilt, waar is de liefde voor de medemens heen? Sinds wanneer en waarom is er meer empathie voor dieren dan voor mensen. Waarom is er überhaupt empathie voor dit dier?
En hopelijk blijf je dat ook gewoon doen. Je hebt een super knappe haf.
Ik kom ook binnen vallen. Ik kijk altijd met groot plezier naar je topics en lees ze ook erg graag. De foto's zijn zoals altijd prachtig gemaakt en met het enthousiasme dat je de topics schrijft wordt ik zelf ook vrolijk. Rijtechnisch heb ik niet genoeg expertise om vanaf foto's te zeggen wat er wel en niet goed aan is. Maar waarom zou dat nodig zijn? _Rataplan schreef:Ik ken Peelie ook niet en ik wil haar ook niet kwetsen maar als ze vol trots haar foto's laat zien dan kan het zo zijn dat niet iedereen haar enthousiasme deelt.
Liselot schreef:Wat ik vooral jammer vind is dat TS reacties die totaal niet over haar gewicht gaan, maar wel kritisch zijn op andere punten óók compleet negeert.