Zou dat nog een poosje proberen!
Terug betekent de slager, toch?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mist schreef:TS, vind je het goed als mijn DA komende week jouw Tandarts belt ? Ik wil hem wel overnemen als hij na behandeling pijnvrij kan zijn. Dan mag hij de rest van zijn leven hier slijten. Zit alleen met een vervoersprobleempje op dit moment (moet trailer terugkeuren maar kan ik pas doen als ik mijn nwe auto heb begin januari, weet niet wat die gaat wegen na verbouwing grijs kenteken)
Dreamybol schreef:Maar ik snap ook wel dat TO er niet op zit te wachten om dure behandelingen en veel tijd te investeren in een pony die door een ander 'verpest' is en waar ze nog geen heel hechte band mee heeft. Als het een kwestie van voeren is, neem je die stap eerder, denk ik. Net als dat je voor je pony die je al geruime tijd hebt ook verder zal gaan dan voor eentje die je net kent. Ik vind dan ook dat TO haar verantwoording heeft genomen en dus ook mag zeggen dat het voor haar hier genoeg is, lijkt me al lastig zat zonder oordelen van anderen.
Shirley schreef:Als het zo je pad kruist, tja...so be it!
Ik zou het een kans geven.
Rottigheid eruit en speciaal voer erin.
Denk dat je er nog jaren een gouden en dankbare pony voor terugkrijgt!