Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SaraViavia schreef:Janinevv schreef:Ligt er aan wat je zoekt. Zelf kijk in altijd even naar de tanden, hoe de benen staan, hoe hij stapt en draaft op het harde en uiteraard even de chip checken met een chipreader. Verder wel een beetje kijken waar je van koopt, al zegt dat lang niet altijd alles, maar bij sommige verkopers heb ik toch een beter of slechter gevoel dan bij andere.
Heb 2 maand terug een hele leuke gekocht op de markt, wat achteraf best een gokje was. Hij zei dat ze bereden was, maar hij had geen beeldmateriaal. Als ik haar mee naar huis zou nemen zou ik ze in de kinderlesjes laten lopen met beginners. Heb er die ochtend nog veel vraag naar gehad en af en toe getwijfeld of ik ze niet toch zou doorverkopen, maar ach, we hadden toch de trailer bij. En wat ben ik blij dat ik ze meegenomen heb!! Ze loopt hier nu in lesjes met de allerkleinste kindjes. Af en toe eigenwijs, maarja, het is een shetlanderEn de kindjes kunnen alles met haar
Aha okee! Fijn dat je die gok hebt genomen dan.
Jaa been stand en kijk ook vaak na de rug. Maar hoe zit het met dat chipreader?
SaraViavia schreef:SaraViavia schreef:
Ligt er aan wat je zoekt. Zelf kijk in altijd even naar de tanden, hoe de benen staan, hoe hij stapt en draaft op het harde en uiteraard even de chip checken met een chipreader. Verder wel een beetje kijken waar je van koopt, al zegt dat lang niet altijd alles, maar bij sommige verkopers heb ik toch een beter of slechter gevoel dan bij andere.
Heb 2 maand terug een hele leuke gekocht op de markt, wat achteraf best een gokje was. Hij zei dat ze bereden was, maar hij had geen beeldmateriaal. Als ik haar mee naar huis zou nemen zou ik ze in de kinderlesjes laten lopen met beginners. Heb er die ochtend nog veel vraag naar gehad en af en toe getwijfeld of ik ze niet toch zou doorverkopen, maar ach, we hadden toch de trailer bij. En wat ben ik blij dat ik ze meegenomen heb!! Ze loopt hier nu in lesjes met de allerkleinste kindjes. Af en toe eigenwijs, maarja, het is een shetlanderEn de kindjes kunnen alles met haar
Aha okee! Fijn dat je die gok hebt genomen dan.
Jaa been stand en kijk ook vaak na de rug. Maar hoe zit het met dat chipreader?
kwii schreef:Zijn kraampjes op de markt eigenlijk 'goedkoop' qua paardenspullen? Nog nooit echt naar gekeken.
Net een nieuwe pony gekocht, dus misschien wel waard om daar ook nog even rond te struinen.
caitelien schreef:Ik ga dit jaar ook samen met een vriendin.
vriendin is opzoek naar een d/e pony veulen.
En ik opzoek naar een ijslander of kwpn veulen.
mochten jullie nog iemand weten met dit aanbod hoor ik het heel graag!