Ik vindt de Quaterbacks wel aansprekend qua lopen over het algemeen, maar hij heeft duidelijk grootramige merries nodig anders krijg je er echt van die pony's uit.
R12312
Geplaatst: 29-07-16 16:23
Franklin vond ik in de stap niet overtuigend, beetje veel spanning. En hij blijft maaien
Heb net Marieke Vd putten gezien en mijn luxemburgse landgenote ( die eerst deense was). Ben aan t werk...maar kan af en toe even spieken. Zonder geluid, dan.
Five star vond ik ook weg goed, maar kirsten is ook heel fijn om naar te kijken! Ze stelt haar paarden altijd zo fijn voor en brengt echt het beste in ze naar boven.
Zonde van die Bohemian zeg! Zoveel spanning. Amazone heeft het zo goed als mogelijk opgelost en ook respect dat ze door is gereden en toch nog met een glimlach groette aan het eind.
Ik vind Ferrero in alles meer souplesse moeten hebben. Denk dat Jennifer er echt alles uit rijdt wat er in zit, maar hij mist gewoon net dat stukje lossigheid.
Ik vind Ferrero in alles meer souplesse moeten hebben. Denk dat Jennifer er echt alles uit rijdt wat er in zit, maar hij mist gewoon net dat stukje lossigheid.
Ja mee eens, valt me op dat souplesse bij het kwpn sowieso een aandachtspunt is. Ik zie meer souplesse bij de duitsers over het algemeen..