Toch ook nog maar even hier plaatsen aangezien er waarschijnlijk mensen zijn die zich afvragen of het allemaal wel klopt:
Beste ruiters en amazones,
Wij krijgen nu, net als vorig jaar, heel veel telefoontjes, mailtjes en facebookberichten met de vraag waarom er nog geen bevestiging is verstuurd.
Wij hopen dat jullie kunnen begrijpen dat er in een paar dagen tijd bijna 1000 mailtjes binnenkomen. Deze moeten allemaal worden verwerkt. Dit vergt veel tijd (ongeveer 10 minuten per mail). Wij willen jullie dan ook vragen om geduld te hebben. Iedereen krijgt bericht.
Als het goed is heb je een automatisch antwoord gekregen van onze mailserver. Dat is voor jou een teken dat de mail in goede orde bij ons is binnengekomen. Heb je die niet ontvangen, stuur dan je aanmelding nog een keer in.
Als jouw mail is verwerkt krijg je een bevestiging met jouw inschrijfnummer. Dit nummer heb je nodig bij de betaling. (Ruiters die al betaald hebben - geen zorgen!! Het kost alleen wat meer moeite om het uit te zoeken, maar het komt goed).
Daarom nogmaals even geduld en wij zijn jullie daar dankbaar voor.
c_alsemgeest
Geplaatst: 06-04-17 11:18
Uweiss schreef:
c_alsemgeest schreef:
Of het, volgens mijn man,meest gehate woord; concullega's
Jaja na ruim anderhalf jaar onze rentree in de dressuur... het ging niet zo best door mijn zenuwen. Veel kostbare fouten gemaakt, maar toch nog een winstpunt gereden en voor de tweede proef bijna winst.
Ik heb vorige week ook mijn bevestiging gekregen! Staan lekker gestald in de manege, heb er heel veel zin in!
Uweiss
Geplaatst: 13-04-17 08:46
Petrichor schreef:
Ik heb vorige week ook mijn bevestiging gekregen! Staan lekker gestald in de manege, heb er heel veel zin in!
Hoe weet je of je in de manege gestald staat? En hoe vraag je dat aan? Nu willen wij liever in de tent want we staan op de camping van ADR, dus is dat dichterbij... Maar ben wel nieuwsgierig
Ik heb gewoon op het formulier ergens onderin neergezet dat ik graag in de manege wilde. Toen ik eenmaal de bevestiging kreeg stond daar in dat ik tot nu toe ook in de manege sta ingepland.
Wij komen ipv donderdag al op woensdag. Was geen probleem met stal en startplaatsen.
Volgende week echt vrij vragen op mijn werk...
Deeks93
Geplaatst: 19-04-17 09:35
Nou wij staan ook ingeschreven! Nr 1063! In de M1 dressuur en B springen. Als we zover zijn aangezien ik in december er af ben gevallen en nog steeds niet weer volledig rijd. Heb me opgegeven onder het mom;'kan me altijd weer afmelden'.
Anoniem
Geplaatst: 19-04-17 09:38
c_alsemgeest schreef:
ja... normaal hebben we het al volop over ruiterballen, Almelose mollen, tuinstoeltjes etc
Ja... we hadden een dame uit ons groepje die even vergat in de middag nog te moeten starten... en had lekker een wijntje gedronken. Dus toen zeiden we dat wanneer ze slingerend binnen kwam ze de Almelose molshopen maar de schuld moest geven Was toen nog starten op gras En het resultaat van dat ene wijntje was helemaal erg... kreng reed gewoon een proef met 2 winst en een proef met 3 winst