Als ik ooit weer aan een eigen knol begin komen we eerst bij jullie logeren. Of gewoon wonen. Zoals jij er mee omgaat, de rust, vanzelfsprekendheid en no nonsens, daar blijven/worden die dieren zo ontzettend relaxed en makkelijk van
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-16 16:52
Awwww En dat terwijl ik zonder paard de onrust zelf ben. Gek he?
had dit topic eerder deze week al gelezen, maar wilde nog even reageren, nu eindelijk tijd!
Wat fijn om te lezen dat je weer een nieuw maatje hebt gevonden, je hebt wel weer een knapperd uitgekozen!
En wat een mooie opmerking van ik denk Melita? Hetzelfde heb ik gehad toen mijn bijrijdpaard (die voelde als eigen paard) overleed.. ik liep ook te huilen tussen de paarden.. maar Linda heeft me er wel weer opgekregen terwijl ik riep dat ik nooit meer wilde paardrijden
Hopelijk kun je met de tijd alles een plaatsje geven en lekker gaan genieten van Nick!
Ik word echt blij van dit topic! Geweldig om te lezen dat je er plezier in hebt om weer met een paardje bezig te zijn. En wat is Nick een mooi paard! Ik wens je een hele goede tijd met hem.
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-16 16:23
Nogmaals bedankt voor jullie lieve berichten!; De eerste buitenrit zit erop en een verslag gemaakt!
Super om te lezen wat dit paardje met je doet na het overlijden van je vorige paardje! En het zal nog best even moeilijk zijn om aan James te denken maar je hebt nu een ander super leuk paardje gevonden gelukkig! Ik wens jullie heel veel plezier samen!
Danielleeee_
Geplaatst: 18-06-16 16:45
Jeetje zeg, ik moest gewoon echt huilen bij het filmpje en de tekst. Maar wat een prachtig filmpje!
En erg gaaf dat je een nieuw maatje hebt gevonden. Het is zo fijn om te zien dat je na zo'n groot verlies langzaam het geluk weer terug vindt. Prachtige James zal nooit vergeten worden