Ik lees je verhaal met tranen in mijn ogen. Wat ontzettend moeilijk, wat ontzettend dubbel. Wat ontzettend dapper van je. Zo te lezen is het inderdaad het enige juiste dat je hebt kunnen doen. heel veel sterkte de komende tijd, geniet van je kleine meid bij haar pleegmama. ik ben heel benieuwd naar de foto's
Bayesa staat op de fokkerij waar mawiyah staat en Niet thuis maar dit was beter qua stress etc. Dus het is goed ik ga zo veel als ik kan en ze komt naar huis als ze er klaar voor is
heb veel aan je gedacht, een zwaar topic. Respect voor jou, voor je merrie. Goed geregeld allemaal en gelukkig dat ook alles zo goed verloopt. Prettige bijkomstigheid in deze ontzettend moeilijke tijd. Wat zul je moe zijn. Heel veel sterkte!
timokyana
Wat een emotionele achtbaan waar jij nu in zit met jouw paardjes. Heel veel sterkte gewenst, maar hopelijk ook heel veel plezier van dit bijzondere veulentje!
Veel sterkte met het verwerken en het plaatsen van dit hele verhaal, ts. Je prachtige veulen en haar ontzettend lieve adoptiemama zullen je daar vast goed bij helpen. Ze zien er erg vredig uit, zo saampjes.
Fijn dat alles rustig is verlopen en dat je diep in je hart voelt dat je de juiste beslissing hebt genomen. Heerlijk dat het veulen een lieve pleegmoeder heeft die haar zo goed accepteert. Hoop dat ze een fijne jeugd krijgt en op mag groeien tot een groot, sterk paard waar je veel plezier en geluk mee mag beleven.
Wat mooi dat het zo goed is gelopen met de pleegmerrie, dat die het veulen zo makkelijk geaccepteerd heeft, maar wat een onwijs triest en treurig verhaal, heel veel sterke met het overlijden van je merrie....
Gelukkig maken de kleine en pleegmama het super goed, volledige acceptatie naar elkaar toe dus dat maakt het hele proces iets makkelijker. Ook heeft het kleine hummeltje haar benen ook aardig onder controle dus een bokje kon er ook wel af haha.
Nog hele dag erg te met het verlies van de moeder, maar wat een prachtig meisje is daar uit gekomen Ik ben erg blijft je ondanks deze k*twending nog een goeie beslissing heb kunnen maken.