. Ach ja, je moet wat als je een springpaard hebt die niet wil springen, geen model heeft om fatsoenlijk dressuur te lopen en waar ook nog eens geen zadel op past
. En toch hou ik van haar hahaha. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ach ja, je moet wat als je een springpaard hebt die niet wil springen, geen model heeft om fatsoenlijk dressuur te lopen en waar ook nog eens geen zadel op past
. En toch hou ik van haar hahaha.
Ik heb even een stop van 2 weken gehad omdat ik spit in mijn rug had, maar sinds een tijdje zijn we weer actief! Vanmorgen voor de hitte aan zijn we aan het werk geweest. Omdat ik zo veel foto's had, heb ik ze maar even weer in een youtube filmpje verwerkt:
je werkt regelmatig omhoog en naar je toe met je binnenhand, daarmee blokkeer je haar beweging. 
Al vind haar soms in draf op de voorhand kukelen. Ik zou in draf proberen haar hoofd wat hoger te houden, zoals ze dat in galop wel doet. Vindt ze de galop lastiger?
. Op de voorhand kukelen vind ik meevallen, ze zet haar achterbeen er wel netjes onder en bolt haar rug ook al stukken beter. Ook dat zal met de tijd steeds iets meer verbeteren. Galop is qua gangenwerk haar sterkste gang, maar daarin mag ze nog wat rechter worden, daar zijn we mee bezig. Ook begint ze daar nu echt wat meer in te zakken, wat ik super vindt, mag zelfs nog wel iets lager.
Maar het zou zonde zijn als er nu dingen insluipen die jullie vooruitgang in een later stadium gaat storen