Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beetje duidelijk zo? Vraag gerust wat hoor, heb ik vorig jaar ook veel gedaan
Is denk ik allemaal wat gemoedelijker, kan je eigen programma goed samenstellen, zijn erg flexibel
Als je wat meer richting de sportkant uit wil, is knhs misschien een betere optie, al ken ik KNHS niet 

MonteKarlo schreef:Hoi!
Ik wilde mezelf inschrijven voor of week 4 of week 8B, in week 4 valt er nog precies een tentamen en zou ik moeten zorgen dat ik geen herkansingen heb, dus ik koos voor 8b.
Helaas net als meer mensen pas in de avond na 22 uur erachter gekomen dat week 8b ineens open was gezet voor inschrijven, dus niet echt een eerlijke kans gekregen om mezelf in te schrijven helaas.
Ik sta nu op de reservelijst voor 8b.
OliLau schreef:MonteKarlo schreef:Hoi!
Ik wilde mezelf inschrijven voor of week 4 of week 8B, in week 4 valt er nog precies een tentamen en zou ik moeten zorgen dat ik geen herkansingen heb, dus ik koos voor 8b.
Helaas net als meer mensen pas in de avond na 22 uur erachter gekomen dat week 8b ineens open was gezet voor inschrijven, dus niet echt een eerlijke kans gekregen om mezelf in te schrijven helaas.
Ik sta nu op de reservelijst voor 8b.
Op welke plek sta je? Er komen als het goed is 2 afmeldingen aan heb ik via via gehoord dat 2 meiden niet meer gaan
Dus hoop dat die er ook bij kunnen! Hoe weet je als hoeveelste je op de wachtlijst staat eigenlijk?Lied schreef:Hoi allemaal,
Als alles goed gaat ga ik ook naar 8B! Leuk! Ik zou alleen wel met twee vriendinnen gaan en die staan nu op de wachtlijstDus hoop dat die er ook bij kunnen! Hoe weet je als hoeveelste je op de wachtlijst staat eigenlijk?
Groetjes!!
Heb ik ook in dit topic geleerd hoor
Lied schreef:Hoi allemaal,
Als alles goed gaat ga ik ook naar 8B! Leuk! Ik zou alleen wel met twee vriendinnen gaan en die staan nu op de wachtlijstDus hoop dat die er ook bij kunnen! Hoe weet je als hoeveelste je op de wachtlijst staat eigenlijk?
Groetjes!!
MonteKarlo schreef:Lied schreef:Hoi allemaal,
Groetjes!!
Als hoeveelste staan ze ?
Er vallen er binnenkort 2 af van de reservelijst.
Edit: is er een topic voor 8b ? Of hebben jullie een groepsapp oid ?
MonteKarlo schreef:Lied schreef:Hoi allemaal,
Groetjes!!
JuliaKamm schreef:MonteKarlo schreef:
Er is wel al een groepsapp, maar nog geen topic! Weet niet of daar animo voor is?