Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fabske schreef:Kan zijn geen idee. Ik heb geen brieven daar toen over ontvangen dat dat via een rechter is aangevraagd.
Het werd gewoon ineens gedaan.
En het was geen overheidsinstantie
Al mijn post is gelezen en geopend geweest.
Ik kon niet aan hun eisen of betalingsvoorwaarden voldoen en mijn aanbod wat wel kon was niet afdoende en het gebeurde toch zo.
Rechtsbijstand gebeld maar het mocht blijkbaar wel.
Ik wil er alleen maar mee zeggen.
Dat je ineens beslag kan hebben zonder dat je weet dat het eraan komt. Ik kreeg pas later een brief met uitleg.
Terwijl ik nog wachtte op reactie of mijn betalingsvoorstel werd geaccepteerd.
Ik praat niks goed voor ts.
Schulden moet je zelf oplossen Hoe moeilijk ook en post is er om te openen.
Maar mogelijk is er zo dus ook iets "mis" gegaan bij de ts.
Erg zonde dat er zoveel verhalen de ronde doen.
De "nieuwe" auto waarover gesproken werd daar zit echt de 7300 euro niet in haha.
Die stond te koop voor net 100 euro bij een kennis van mij en een vriendin van de ts mogelijk heeft ze hem bijna voor niks.
Paard verkopen wat nu bijna niks kost tenzij het ziek wordt vind ik ook erg ver gaan.
Dat ts het op moet lossen jazeker.
Dat het idee van geyron van het posten van bewijs een idee is ja ook.
Dat er misschien vanuit de ts duidelijkheid moet komen ja misschien wel.
Maar kan me ook goed voorstellen dat ze zich nu erg schaamt terecht ook wel.
Maar er worden inderdaad wel onmenselijke dingen gezegd en genoemd.
Mensen het is bijna kerst.
Benader de ts via een pb of mail als je gedupeerd bent in deze situatie voor het verhaal leg uit wat je niet vind kloppen en wat je precies wilt weten. En geef een idee voor Hoe ze het onrust gevoel bij je kan weghalen.
En wacht gewoon even af tot ze reageerd. En dan zeg ik niet maanden of weken. Maar geef haar een paar dagen. Ze wordt vast overspoeld.
En voelt zich vast een kat in het nauw.
Nou zullen heel veel meteen weer gaan roepen ja maar....
Maar met hier roepen lost niemand wat op. Wordt de situatie niet beter.
Volg het topic blijf netjes ( zoals de meesten hier)
Ben je gedupeerd dan contacteer ts maar ik denk ook suzanne die blijft als organisator gewoon mede verantwoordelijk. Had ook niet op goed vertrouwen alleen iets moeten organiseren en was wat ik begrepen had op de hoogte van de situatie.
Dus mogelijk kan die toelichten Hoe het zit?
En wat zij en ts hier samen aan gaan doen.
Want hoewel sommigen haar ook de dupe hiervan vinden ja klopt.
Maar ook zij organiseerde het.
Netjes dat ts alle schuld op zich neemt.
Maar uh de gehele organisatie had het beter áan moeten pakken.
Tenzij ts niet eerlijk was op de voorhand dan is het spijtig voor de rest ook. Maar nogmaals ze hadden moeten informeren en indekken hier voor.
Maartje1990 schreef:Ja, op de facebookpagina is een printscreen van CL haar bankafschrift zichtbaar en zie je dat de eerste betaling gedaan is
LukieBradley schreef:Ze staat onder bewindvoering van budget beheer en die zouden het overnemen en contact opnemen met pink ribbon.
Afbetalen is zeker nog de bedoeling alleen ze regelt het niet zelf meer.
Is ook aangegeven op de Facebook privé maar is helaas niet erbij verteld.
Ze krijgt zelf heel beperkt leefgeld en hun regelen de rest.