Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MelissaV schreef:Ik zoek niks speciaals gewoon een simpele ruin of merrie. Moet ik dan denken aan 0-500 of aan 500-1000?
StalNollie schreef:ik zou tussen de 0-1000 euro blijven zeker niet hoger. maar dat is persoonlijk.
Vind 1500 euro voor een onbeleerde 3 jarige (niks speciaals) echt heel duur, zelfs bij een particulier zou ik dat niet betalen. VickyS schreef:Ik heb 5 pony's die uit Nederland komen,maar niet gekocht op een markt.
Nooit geen exportkeuring laten doen.Gewoon een mutatiedocument aangevraagd.
Er werd nooit een exportkeuring opgevraagd.
Een markt is natuurlijk de ideale plek om te controleren.(Lees:wat extra euro's in de kassa).
tjessa schreef:Hey hey ik ga dit jaar ook weer kijken op de markt en wilde misschien kijken voor een grote b kleine c pony. Liefst een jong ding van 2a3 jaar ofzo. Weten jullie misschien een richt prijs?
MelissaV schreef:sorry ik dacht beleerd.. Nee dan zal je tussen 400-800 zitten denken ik... Tenminste als ik zo bedragen hoor van mensen op de markt..StalNollie schreef:ik zou tussen de 0-1000 euro blijven zeker niet hoger. maar dat is persoonlijk.
Dat doe ik ook zeker, kan ze bij particulieren kopen vanaf 600 euro dus dan ga op de markt zeker niet boven die prijsVind 1500 euro voor een onbeleerde 3 jarige (niks speciaals) echt heel duur, zelfs bij een particulier zou ik dat niet betalen.
matijssen schreef:Mijn pony gaat er heen
Hoop dat ze een goed huis krijgt!
Merrie van 8jaar e-pony.
De pony van mn pf

Caesar schreef:matijssen schreef:Mijn pony gaat er heen
Hoop dat ze een goed huis krijgt!
Merrie van 8jaar e-pony.
De pony van mn pf
Misschien rare vraag, maar ik ben altijd wel benieuwd waarom een particulier hiervoor kiest. Staat je pony al een tijdje op marktplaats en krijg je haar niet verkocht? Is het een lage prijsklasse pony oid? En zeker als ze bijvoorbeeld gereden is?