Oh en het hek ga ik volgende keer beter aangeven op de pattern, OF we verzinnen iets waardoor het in de bak gelijk duidelijk is welke kant open moet. OF allebei
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rije schreef:Ik heb van jullie genoten! Wat een ontzettend stoere dieren hebben jullie! Er ontstond een golf van oooeeeh en aahhhh en "wat is er dat voor een" in de kantine toen je man de arena binnenkwam![]()
Oh en het hek ga ik volgende keer beter aangeven op de pattern, OF we verzinnen iets waardoor het in de bak gelijk duidelijk is welke kant open moet. OF allebei
.
). Weet ik volgende keer waar ik op moet letten. Ik ben vaste poorten gewend, dan kan het niet verkeerd om
. Maar een volgende keer zijn er gewoon weer bij en dan weet Ben hoeveel bogen hij moet rijden in de Western Riding. ElCid schreef:Rije schreef:Ik heb van jullie genoten! Wat een ontzettend stoere dieren hebben jullie! Er ontstond een golf van oooeeeh en aahhhh en "wat is er dat voor een" in de kantine toen je man de arena binnenkwam![]()
Dank je; ja die zwarte die zorgt wel vaker voor "Oehs en aahhs".
Was jammer van het hek, was wat verwarrend en op het pattern kon ik het zien.........( leesbril vergeten). Weet ik volgende keer waar ik op moet letten. Ik ben vaste poorten gewend, dan kan het niet verkeerd om
. Maar een volgende keer zijn er gewoon weer bij en dan weet Ben hoeveel bogen hij moet rijden in de Western Riding.
Maar ook de zwarte parel was prachtig.
Voor de rest weer een top sfeer net als vorig jaar! ElCid schreef:Jij hebt ook een hele leuke Haflinger, gewoon door blijven oefenen!
Tijdschema was handig geweest maar in mijn ervaring loopt dat ook altijd weer in, of uit, en dan heb je er nog niet veel aan. Wij waren er natuurlijk het hele weekend, dat scheelt dan ook weer.
woldhoeve schreef:Alle ruiters bedankt!!! Al heb ik weinig van de show gezien hihi
Rije schreef:En dag twee van de foto's van Rob de Lang: http://www.delavrie.nl/NDouble%20Breed% ... index.html