[WN] [AAHCH/DAWRA/All Breed] 17-18 okt Stuifzand DBDC

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: [AAHCH/DAWRA/All Breed] 17-18 okt Stuifzand DBDC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 10:07

Ik heb van jullie genoten! Wat een ontzettend stoere dieren hebben jullie! Er ontstond een golf van oooeeeh en aahhhh en "wat is er dat voor een" in de kantine toen je man de arena binnenkwam :))

Oh en het hek ga ik volgende keer beter aangeven op de pattern, OF we verzinnen iets waardoor het in de bak gelijk duidelijk is welke kant open moet. OF allebei -:)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 10:20

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 10:22

Het was een fris weekend, maar ik heb het reuze gezellig gehad! Bedankt iedereen weer!

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 10:23

Rije schreef:
Ik heb van jullie genoten! Wat een ontzettend stoere dieren hebben jullie! Er ontstond een golf van oooeeeh en aahhhh en "wat is er dat voor een" in de kantine toen je man de arena binnenkwam :))

Oh en het hek ga ik volgende keer beter aangeven op de pattern, OF we verzinnen iets waardoor het in de bak gelijk duidelijk is welke kant open moet. OF allebei -:)

Dank je; ja die zwarte die zorgt wel vaker voor "Oehs en aahhs" ;) .
Was jammer van het hek, was wat verwarrend en op het pattern kon ik het zien.........( leesbril vergeten 8-) ). Weet ik volgende keer waar ik op moet letten. Ik ben vaste poorten gewend, dan kan het niet verkeerd om ;) . Maar een volgende keer zijn er gewoon weer bij en dan weet Ben hoeveel bogen hij moet rijden in de Western Riding.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 10:46

ElCid schreef:
Rije schreef:

Dank je; ja die zwarte die zorgt wel vaker voor "Oehs en aahhs" ;) .
Was jammer van het hek, was wat verwarrend en op het pattern kon ik het zien.........( leesbril vergeten 8-) ). Weet ik volgende keer waar ik op moet letten. Ik ben vaste poorten gewend, dan kan het niet verkeerd om ;) . Maar een volgende keer zijn er gewoon weer bij en dan weet Ben hoeveel bogen hij moet rijden in de Western Riding.

Ik was eerder helemaal verliefd op jou paintje :') Maar ook de zwarte parel was prachtig.

Leuke dag! Jammer van een tijdschema dat niet aanwezig was.. Gelukkig zien de foto's er bij ons beter uit dan hoe het ging :Y) Voor de rest weer een top sfeer net als vorig jaar!

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 11:02

Jij hebt ook een hele leuke Haflinger, gewoon door blijven oefenen!
Tijdschema was handig geweest maar in mijn ervaring loopt dat ook altijd weer in, of uit, en dan heb je er nog niet veel aan. Wij waren er natuurlijk het hele weekend, dat scheelt dan ook weer.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 11:09

ElCid schreef:
Jij hebt ook een hele leuke Haflinger, gewoon door blijven oefenen!
Tijdschema was handig geweest maar in mijn ervaring loopt dat ook altijd weer in, of uit, en dan heb je er nog niet veel aan. Wij waren er natuurlijk het hele weekend, dat scheelt dan ook weer.

We gaan ons best doen, maar het was even een domper |o

Whitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 11:53

woldhoeve schreef:
Alle ruiters bedankt!!! Al heb ik weinig van de show gezien hihi

Het was weer goed georganiseerd en ontzettend gezellig. Bedankt!

Rije schreef:
En dag twee van de foto's van Rob de Lang: http://www.delavrie.nl/NDouble%20Breed% ... index.html

Super mooie foto's en mooie combinaties zitten er tussen. Leuk dat dit online gezet wordt!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 18:42

Leuk weer, die foto's. Ik zag een paar bekenden die het blijkbaar reuze naar hun zin hadden en lekker hebben gereden.

Viel me wel op dat de meeste Arabierenruiters zo te zien op een BM rijden, of lijkt dat maar zo?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 18:57

Veel wel idd, goed gezien! Zijn gewoon superfijne zadels die ook fijn op die korte ruggetjes liggen.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 22:15

Bedankt voor de show, was fijn geregeld :)

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 08:58

Romkabouter schreef:
Bedankt voor de show, was fijn geregeld :)

:o graag gedaan! Altijd weer gezellig ook al zie je er eigenlijk geen klap van hihi }:0