@future_vet als ik niet ziek was geweest, was ik in geweest voor een meeting, maar zie mezelf nu niet helemaal naar houten slepen en daar rond sjouwen helaas...
Ik mis de like-knop, ziet er super uit! Zelf twijfel ik helaas nog of ik ga, het lijkt me superleuk en ik heb ook echt zin, maar of ik ergens nog de tijd/puf/energie/gezondheid kan vinden om langs te komen is een tweede. Sowieso vind ik er erg leuke en afwisselende demo's/lezingen tussen zitten, lekker afwisselend en weer eens wat anders. Het enige wat ik jammer vond is dat er volgens de site weinig standhouders met paardentuig/kleding zijn. Die vind ik stiekem toch altijd weer erg verslavend.
@Xyzutu2: Ik heb vanmiddag even een rondje gedaan... toen was nog niet iedereen er. Maar ik heb al wel hele leuke hebbe-dingetjes gezien voor paard en ruiter !
@Femke: Mijn advies is toch gewoon ouderwets theelepels honing naarbinnen lepelen (niet verhitten in de thee). Dat werkt hier toch altijd nog het beste tegen keelpijn en kriebelhoest... Beterschap! En ik ga dan toch nog eens op de site kijken naar wat ze allemaal aan stands hebben staan!
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het is. Ben nog niet eerder op een editie van Paar*jaartal* geweest.
Zelf ben ik aanwezig in de Equiplay stand, dus kom zeker even langs als je wilt 'meeten'. Ben benieuwd of er ook leuke koopjes zijn, al kom ik daar niet voor