farahdiba46 schreef:Ben ik echt de enige die dit potentieel gevaarlijk vind? Ik kan hier de humor niet van in zien
Wat wil je dan? Boos worden en merrie op gaan jagen?
Of Kim haar zin geven en niet meer pakken.
Want ja, dat zal helpen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
farahdiba46 schreef:Ben ik echt de enige die dit potentieel gevaarlijk vind? Ik kan hier de humor niet van in zien

Just_Sannee schreef:farahdiba46 schreef:Ben ik echt de enige die dit potentieel gevaarlijk vind? Ik kan hier de humor niet van in zien
Wat wil je dan? Boos worden en merrie op gaan jagen?
Of Kim haar zin geven en niet meer pakken.
Want ja, dat zal helpen

farahdiba46 schreef:Frapant dat je nu juist zelf met de absoluut foute "oplossingen" komt. Wat dacht je van Tineke haar zelf voortaan even laten pakken.
ik vind Tineke en Kim een hele leuke combinatie en moet vaak om ze lachen, alleen nu even niet (met in mijn achterhoofdhoofd dat Kim in het verleden wel degelijk mensen heeft aangevallen)

Anoniem schreef:Het doet me er trouwens aan denken dat Kim niet de enige is die dit doet. Bij het brengen van de paarden naar hun weiland stond er nog een hekje open van een ander weiland en Elske ging daar dus in. Ik heb haar daar maar even opgesloten en ondertussen de andere paarden naar het juiste weiland gebracht.
Eerst probeerde ik Elske mee te trekken aan haar eczeemdeken alleen lukte dat niet. Vervolgens heb ik toch maar een halster en touw gepakt en zo begon het.
Elske liet zich niet vangen en maakte er een spelletje van. Ze ging heel hard weggalopperen als ik in de buurt kwam en als ik haar probeerde te vangen versnelde ze alleen met haar staart in de lucht, om vervolgens op afstand heel mooi pronkend te draven. Ik dreef haar in een hoekje, maar daar ontsnapte ze uit door nog harder weg te galopperen uitdagend vlak langs me heen.
Na een paar van zulke rondjes liep ze heel trots naar me toe voor een snoepje en liet ze zich gewillig haar halster omdoen.
Spiegelen kan ik ook tenslotte...