Het is nu andere half werk geleden, dat de veearts kwam om hem te castreren. Alles is goed gegaan, ik zag er zelf tegenop ivm vliegen. Maar het kom niet anders, hij kreeg te veel praatjes
Hier paar foto's van het hele gebeuren
Pandora2
Geplaatst: 25-06-16 18:24
* Knip * .................. * Auwtsh * ... Fijn dat alles goed gegaan is ! Ze voorspellen niet te best weer de komende dagen, dus zal wel meevallen met de vliegen
Ja we hebben echt geluk met het weer gehad. Niet te veel vliegen. Meneer doet prima,eerste wat die deed, toen die bij kwam was opstaan en verder eten hahaha.
Tosadog
Geplaatst: 25-06-16 22:08
Wat een ontzettend leuk dier, ben helemaal verliefd
Hij is nu al een stuk rustiger. Hij begon met zijn voorbenen te slaan en ging omhoog als je hem mee nam aan een touw. Nu doet hij dat gelukkig niet meer.
Soms worden paarden naar een slager gebracht om geen andere reden dan dat ze niet goed in de markt liggen en ik vermoed zomaar dat dat hier ook aan de orde was...hoe kunnen mensen toch zo naar reageren op zoiets positiefs als hier gebeurd is. Het is een schatje en hartstikke fijn dat hij bij jou een kans krijgt!
Wat ziet hij er goed uit! Zie dit topic vandaag voor het eerst, maar wat een verschil met de openingspost!
koda
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-16 19:12
Het gaat heel goed. Lambik groeit als kool. Hij is nu al groter dan de haflinger en die meet 1.50. Ik gok dat hij nu rond de 1.53/1.55 zit. Dus die 1.60 gaan we ook nog wel halen.
Maar het blijft een grote kluns.... niet opletten waar je je hoeven neer zet,en ja als vrouwtje haar voet er nog staat.....
Ik heb besloten om hem nog een jaar vrij te geven, zodat die lekker kan uitgroeien nog. Wel ben ik van plan om hem volgend jaar aan hoofdstel te laten wennen en hem proberen bij te brengen wat de bedoeling van longeren is. We doen het lekker rustig aan en zien wel wanneer we waar aan toe zijn met ons tweeën
Het gaat heel goed. Lambik groeit als kool. Hij is nu al groter dan de haflinger en die meet 1.50. Ik gok dat hij nu rond de 1.53/1.55 zit. Dus die 1.60 gaan we ook nog wel halen.
Maar het blijft een grote kluns.... niet opletten waar je je hoeven neer zet,en ja als vrouwtje haar voet er nog staat.....
Ik heb besloten om hem nog een jaar vrij te geven, zodat die lekker kan uitgroeien nog. Wel ben ik van plan om hem volgend jaar aan hoofdstel te laten wennen en hem proberen bij te brengen wat de bedoeling van longeren is. We doen het lekker rustig aan en zien wel wanneer we waar aan toe zijn met ons tweeën. Ik zal van weekend even een paar foto's maken.