Paarddopette schreef:safina schreef:Wacht ff... Samengevat: Ze pakken ongevraagd je leasepaard en rijden erop. Ze pakken ongevraagd je spullen. Ze breken je kast open. En je weet ook niet zeker of ze wel van je eigen pony afblijven. En de eigenaar kan er niets aan doen, want die is daar te oud voor.
Klinkt als een plaats waar je niet moet zijn om je eigen paard te stallen. En ook niet om een paard te leasen.
Of je moet ervan overtuigd zijn dat je dit op kunt lossen. Maar als ik lees hoe ver het gaat....lijkt mij sterk dat je dat gaat lukken. Maar goed, misschien zie jij dat anders. Hoe zie jij de toekomst op deze plek?
Misschien ben ik hierin onduidelijk geweest: Maar wat dat betreft gingen wij altijd gewoon met elkaar om. Het was nooit zij tegen mij laat maar zeggen. Maar sinds dat nieuwe paard (dus mijn lease paard) er is, is het een beetje begonnen.. Verder ga ik niet door hén weg..
Maar nu even antwoord op mijn vraag
: zie jij dit opgelost worden? Hoe zie je de toekomst? 

Dit is wel een soort van overkill.
* Dan kan je gelijk met 1 of 2 praten
Ik heb wel de neiging om ze nu echt te bellen, zij doen net alsof er niks aan de hand is, terwijl ik er echt mee zit
Het is eerder om terug te luisteren wat ze hebben gezegd mochten ze zich zelf ooit nog tegen spreken..
Volg nu een vak radiotechniek en het is echt bijna onmogelijk om zonder professionele apparatuur (oftewel een studio) een telefoongesprek op te nemen. Het is daarbuiten gewoon illegaal om niet te vertellen dat je het aan het opnemen bent, dat zou ik dus niet doen.