Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Leonie: knap dat jij daarover kan oordelen zonder het dier ooit gezien te hebben.
Ik krijg hier veel mooie tips inderdaad, het verschil is dat ik er wel degelijk iets mee doe.
JudArthos schreef:Vind het knap hoe iedereen zo extreem over een paar foto's kan oordelen![]()
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat ze doet als iemand haar vasthoud terwijl je erop zit en je dan rustig wat beweegd? (Benen aanleggen, contact met de mond ect.)
Robijntjah schreef:Judarthos: stilstaand kan er veel meer, ook zonder dat ze vastgehouden wordt. Zodra ze in de spanning schiet ademt ze ook gelijk niet meer door zeg maar.
Hmmmm, dit zet me aan het nadenken, mooi! Kan ik misschien wel iets mee.
Ketly schreef:Ik ben van mening dat als je overtuigd bent van het feit dat het goed gaat tussen jullie twee en je geen commentaar wilt, dat je ook geen topic meer moet openen. Je wijst al het commentaar af en je trekt je niks aan van wat mensen zeggen.
Ninx schreef:Ketly schreef:Ik ben van mening dat als je overtuigd bent van het feit dat het goed gaat tussen jullie twee en je geen commentaar wilt, dat je ook geen topic meer moet openen. Je wijst al het commentaar af en je trekt je niks aan van wat mensen zeggen.
Ik lees het niet zo hoor...
Ik vind dat ze nog best kalm reageert en best wat dingen meeneemt als tips.
Dat ze niet alles opvolgt wat iedereen zegt lijkt me logisch, dat is immers haar eigen weg/ beslissing toch?
Robijntjah schreef:Finnens: dat is iets wat ik inderdaad al even in overweging heb, ik vind het alleen lastig om hier een inschatting van te maken omdat ze druk op bijvoorbeeld halster of waar dan ook op het lijf moeilijk kan verdragen... Ik denk nog even verder, het lastige hieraan is gewoon dat het maar 1 keer fout hoeft te gaan en we zijn weer 6 stappen terug.