Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar vroeg me af of dat maar een ide was 
)
. Ze is eigenlijk aan de hand en los echt heel erg leuk aan het worden. Moet vaak om haar lachen
. We hebben nu al een hele tijd niet meer gehangen, we doen expres veel ander werk met haar omdat we haar ook zelfvertrouwen willen geven. Om nou elke dag aan de gang te gaan met hetgene wat ze spannend vind, dat is niet onze manier.
.
Zou zo mijn draver kunnen zijn
Die ging bij 1e keer springen gewoon tussen de staander en t hek door....
) geruild.
. Dat wil dus niet zeggen, dat we dit als dé manier zien om paarden te beleren, we hebben er veel meer beleerd en we doen het bij alle paarden anders
. Dit lijkt ons echter voor dit paard de juiste manier en als ik zie dat ze nu eigenlijk pas een maand bij ons staat, denk ik dat we heel snel vooruitgang geboekt hebben. Heb stiekem een enorm gevoel van trots, zowel voor het paard, maar zeker ook voor het team 
.
.
) . Als ik zie hoe strak ze in het begin stond, en dat is dan nog niet eens op het filmpje zo te zien zoals het voelde als je haar aanraakte. Of ze van beton was... zo strak stond ze. En nu is ze helemaal open

Hoewel het idd wel zo kan zijn, zoals jullie eerder zelf ook aangaven, dat dat niet voor elk paard werkt. Ik blijf volgen. (Leer zo stiekem ook weer kleine dingen bij)
!