Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
spatter schreef:Cassidy wat ben je weer heerlijk pessimistisch
Shirley schreef:Klopt Fiffill, ik vergelijk ze weleens met puzzels: een paard is een kruiswoordraadsel, een ezel neigt al richting doorloper, maar muildieren of -ezels (nog net een tandje erger!) zijn cryptogrammen!
Heerlijk voor de liefhebber, maar een kwelling voor degenen die ze niet kunnen doorgronden
spatter schreef:Cassidy voor jou gemoedsrust, ja ik kom hier met haar echt wel uit, maak je maar geen zorgen![]()
en dat is ook gelijk de laatste reactie naar jou
2a54z6e45r6r schreef:Een kween word met een n geschreven (zo kan je het wel terugvinden op google)
spatter schreef:Ik heb een geiten kwee gehad dus ken het verschijnsel wel.
Haar, Velske , had ik in tuig gezet voor een bokkenkar, eerst netjes ingeleerd met lange lijnen en door het verkeer en toen het karretje er achter.
Ging geweldig![]()
Uiteindelijk ging ik verhuizen en is ze naar een boerderij gegaan met meer geiten.
Ik zal haar , Tika, morgen eens nader bestuderen.
spatter schreef:ik heb eens gekeken maar kan er nog niet uit wijs of het nu zo anders is als onze merrie, maar ik zal het eens op de facebook pagina van muildieren vragen.
gekvanfleur nee, ze gaat sowieso snachts op stal net als de rest maar er zijn ook droge stukken .
Het is na al die dagen stortregen hier nu ook natter als normaal , gelukkig zitten we op zandgrond.
Vandaag de eerste dag sinds dagen dat we een flauw zonnetje zien.
En als ze een beetje gewend is kan het bos ook open, daar is het altijd droog.