Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Oshaa schreef:De inschrijving is bevestigd. Het wordt een drukke week: maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Zes keer dressuur en 2 keer springen (waarvan één impuls is). Zijn er wel net achter gekomen dat de regiokampioenschappen het weekend er voor zijn, maar ja je weet natuurlijk nooit of je daar aan mee mag doen. En als het wel mag, dan zien we het dan wel weer
.
Camping is ook al gereserveerd. We gaan naar minicamping Heldersbroek. Iets verder weg (20min), maar wel naast de Sallandse Heuvelrug.
Heerlijk, vakantie planning maken
BrittOllie schreef:Ik heb mij ook ingeschreven, M1 weer dit jaar.
Ik dacht dat je en baal zaagsel of stro bij je stalhuur in kreeg ivy_power89..
Zag trouwens op het inschrijfformulier staan dat je aan kon geven mee te willen doen voor kringselectie. Ik zag het alleen niet in het vraagprogramma staan, dus heb het opgezocht en de kring blijkt in Bentelo te zijn het 3e weekend van juli.
joysjuh1987 schreef:Wie kan mij helpen, er staat bij de inschrijving ook betaling doen maar je moet dan bij de betaling je startnr door geven hebben jullie ook gelijk betaalt of hebben jullie op de bevestiging gewacht en toen betaalt.