Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lizet_lara schreef:CarinaR schreef:Ze was nmr 14
Dan ben ik jullie nog tegen gekomen, ik was het meisje die paspoorten controleerde als je het paard mee nam. Wat leuk!
Hierboven: nee, de meeste jaarlingen worden zo uit het land gehaald en naar de veiling gebracht.
Heel veel succes met gracia!
Odetje92 schreef:lizet_lara schreef:
Dan ben ik jullie nog tegen gekomen, ik was het meisje die paspoorten controleerde als je het paard mee nam. Wat leuk!
Hierboven: nee, de meeste jaarlingen worden zo uit het land gehaald en naar de veiling gebracht.
Heel veel succes met gracia!
Hmm niet waar lizet_lara. Gracia heeft bij ons op het entrainement gestaan om klaar gemaakt te worden.
We halen de jaarlingen 4 tot 6 weken voor de veiling uit de opfok, uit het land. Dan komen ze op stal, worden ze bijgevoerd zodat ze nog even groeien en glad eruit zien. Dan komen ze regelmatig in de douche, wassen we ze en worden ze helemaal getoiletteerd. Als ze naar de veiling gaan kun je ze door een ringetje halen, zijn ze super handmak en lopen ze braaf mee.
De ochtend van de veiling zijn we met de hele ploeg vroeg op stal aan de gang om ze allemaal klaar te maken. Ze zien er dan uit alsof ze naar de keuring moeten, gewassen, geborsteld, ontklit en ingevet
Kimmie1974 schreef:*kruipt onder steen vandaan* wat een onwijs leuke merrie heb je gekocht Cathy. Eentje met karakter, daar hou ik van. Je weet wat ze zeggen he, degenen die in de groep de lakens uitdelen dat zijn de "echte". Heel veel plezier en succes met haar, ik ga je topic volgen!