Dioxide schreef:Liever een correct gaande Shetlander met een passende volwassene in de ring dan een in de krul getrokken kasteel van 1,80m met een verwaande wannabe-Anky die meent dat het terrein van haar is.
Heeeeelemaal mee eens
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Superleuke combi en heel goed gedaan!
Dioxide schreef:Ik vind het nog steeds mega tof dat je gewoon met Bonfire tussen de paarden start![]()
Liever een correct gaande Shetlander met een passende volwassene in de ring dan een in de krul getrokken kasteel van 1,80m met een verwaande wannabe-Anky die meent dat het terrein van haar is. Ga lekker door zo lang Bonfire wil werken en wie weet hoe ver je komt!![]()
Mensen vinden altijd wel iets om je op af te zeiken. Vaak uit afgunst. Lekker laten praten en je ding doen

Ik blijf het zeggen, maar bedankt weer voor alle leuke reacties!!

Nu is ze ook wat aan de dikke kant nog, maar het zijn ook voornamelijk spieren (zie haar hals). Haar buik is nog wat vadsig, maar daar wordt aan gewerkt!
tegen de winter zit ze vast weer strak in haar velletje
we houden er contact over! Kun je niet een andere shetter regelen (tegen die tijd) dan kunnen we alsnog samen een Pas de Deux rijden
Helaas kan zij wegens heel gevoelig voor hoefbevangenheid niet meer op gras staan. Daarom staat zij ook op 3 maal per dag hooi, en 3 maal per dag kentucky lite E. Ze komt elke dag minimaal 2 keer haar box uit. Qua beweging totaal afwisselend! Longeren, (draf)molen, een buitenrit, of dressuurmatig in de baan. Als ik 3 keer per week rijd, is dat veel
. Ik wissel de manier van longeren ook per keer, met balkjes, met touwtjes lang en laag, of juist helemaal los. Ik merk dat we beiden de afwisseling erg fijn vinden! Bonfire vindt het daarom zelfs leuk als ze weer eens aan het werk mag in de baan!

Ayasha schreef:Buiten dat ik het absoluut knap en leuk vindt, vind ik deze vergelijking belachelijk....
Ik bedoel, nog liever een goedlopende kameel met vriendelijke ruiter dan een verwaande anky met een kasteel van 1.80 die denkt dat het terrein van haar is.
Als je slecht met netjes/correct vergelijkt is het correcte altijd beter, al is het een koe/kameel/lama/struisvogel. (voor zover
Maar dat betekent niet dat mensen niet kritisch mogen zijn en zich geen vragen mogen stellen bij deze combinatie. Net zoals ze dat mogen bij dat kasteel van 1.80 (en ook doen). Waarom zou deze combi daar een uitzondering op moeten zijn? Omdat het knap is? Positieve discriminatie is nog steeds discriminatie.
En tof dat je nog steeds zo leuk op dat formaatje past, want jullie zijn echt een leuk team en proficiat met wat jullie al bereikt hebben, knap! Nog veel succes en plezier samen!