Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
NathalietjeB schreef:[/quote]ik kijk hier persoonlijk liever naar dan naar dressuur of springpaarden tijdens het werk...(moet je eens doen enkel inzoomen op dat paarden hoofd tijdens dressuur of spring wedstrijden dan kijken die paarden nog veel erger )
vickers schreef:Gave foto's mijn vriendin reed mee en niet zonder succes. Zelf heb ik jaren in de drafsport gewerkt. Ik weet nog heel goed dat er een of andere dieren organisatie zich had bemoeid met de regels van de optoming in Duitsland. Het meest vriendelijke check (wat er voor een leek heftig uitzag) niet meer toegestaan was in de koers en het meest nare check (wat je dus niet zag, zat in de mond) wel toegestaan was. Onbekend maakt inderdaad onbemind. Ik ben trots op bv ruitje die elke keer weer een mooie uitleg geeft hier op bokt. Ze is een ambassadeur voor de sport. Positief dat mensen vragen durven te stellen. Ik heb al vaker hele discussies gehad over de drafsport. Ik vind het vreselijk jammer dat er zulke vooroordelen zijn.
Olympia96 schreef:Je hoeft geen verstand te hebben van een bepaalde tak van sport, om als dierenliefhebber vraagtekens te plaatsen bij de uitoefening van één (of meerdere of álle) discipline(s).
ruitje schreef:vickers schreef:Gave foto's mijn vriendin reed mee en niet zonder succes. Zelf heb ik jaren in de drafsport gewerkt. Ik weet nog heel goed dat er een of andere dieren organisatie zich had bemoeid met de regels van de optoming in Duitsland. Het meest vriendelijke check (wat er voor een leek heftig uitzag) niet meer toegestaan was in de koers en het meest nare check (wat je dus niet zag, zat in de mond) wel toegestaan was. Onbekend maakt inderdaad onbemind. Ik ben trots op bv ruitje die elke keer weer een mooie uitleg geeft hier op bokt. Ze is een ambassadeur voor de sport. Positief dat mensen vragen durven te stellen. Ik heb al vaker hele discussies gehad over de drafsport. Ik vind het vreselijk jammer dat er zulke vooroordelen zijn.
Wow, word er verlegen van!
Bernoe, 24 augustus organiseer ik op stal een drafsportdag voor stalgenoten en een bokker die een excursie voor haar stal zocht. Eerst uitleg over fokken en trainen, daarna over de tuigage, hoofdstellen en hoefijzers en daarna door naar Duindigt voor een uitleg over koersen en het kijken naar de derby( de belangrijkste koers in NL) , laat maar weten of je mee wil
ruitje schreef:Snap het commentaar op de 'ijzerwinkel niet zo' , het zijn allemaal normale bitten, zie er zelf een leren tussen....
Verder een check, waar een paard echt geen last van heeft, en dan ook nog eens een kincheck ertussen.
Speelketting ziet eruit als een ketting in de mond maar als je inzoomt zie je dat hij los hangt.
HindaFree schreef:Op de laatste foto rechts klopt het dat dat Ton jeu is? Zijn er meer foto's van hem? Hij staat bij ons op stal
Arc_En_Ciel schreef:Ik tem voor uitgelicht!
.. Oh nee.
Leuke foto's!
LadyMadonna schreef:Ik zie dit topic nu pas![]()
Schitterende foto's!
Wel een vraag: ik zie bij diverse paarden aan weerszijde van de neusriem twee ringen zitten. Deze lijken verder nergens aan vast te zitten?
Waar zijn deze voor?