Yontheke schreef:Ik heb zelf een paard met HKO graad 4 op beide voorbenen en die liep toen hij een 3 maanden geleden een terugval had op 1 zakje buut weer helemaal rad. sjezend, bokkend en snortend door de weide. Niets aan te zien.
Als ik dan jouw filmpjes kijk van 3/1 en 13/7 en dan 13/7 op 1 zakje buut per dag en je niet verder de mallemolen in wil gaan, het eerlijker is om haar te laten gaan.
Ik zie op de filmpjes echt een ongemakkelijk paard met veel last.
Ik zou het toch het overwegen waard vinden om eens een kleine week de dosis pijnstilling te verhogen naar 2 zakjes buut per dag en kijken hoe ze dan is.
Mijn paard heeft 2 weken op een klein stukje van 10m x 10m gestaan met 1 week op 2 zakjes buut en 1 week op 1 zakje buut en knapte daar al een heel stuk van op.
Wat je ook kan geven is Flexi4 een supplement met volledig natuurlijke bestanddelen dat ontstekingsremmend en pijnstillend werkt. Ook niet heel goedkoop maar niet zo belastend als buut.
Op de filmpjes stond ze er nog maar 1,5 dag op. Inmiddels loopt ze wéér een stuk beter dan op deze filmpjes. Ik ga er vanavond weer heen dus dan zal ik even een recent filmpje maken. Ik word als het goed is zsm teruggebeld door de DA. Ben benieuwd of zij ook buut leveren of iets anders. Ik weet dat buut belastend is.. daarom heb ik nu ook de eerste week augustus in mijn hoofd.